استخر بادی

استخر بادی مستطیلی صورتی اینتکس

از {{model.count}}

intex 58423

تعداد
نوع
1,100,000
850,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی صورتی اینتکس یکی از استخر های بزرگ ساخته شده توسط شرکت اینتکس است که توانسته به خوبی رضایت خاطر مشتریان را جلب کند و به فروش بالایی برسد. این استخر بادی مستطیلی به رنگ صورتی بوده و لبه های دیواره استخر نیز سفید می باشد. هم چنین کفی استخر نیز سفید است و زیبایی منحصر به فردی دارد. این محصول با ابعادی نسبتا بزرگ عرضه شده که می تواند بهترین گزینه برای بازی های گروهی کودکان باشد و هم چنین والدین نیز می توانند در این استخر بادی با کودکان به بازی بپردازند.

استخر بادی صورتی مستطیلی اینتکس

یکی از ویژگی های خاص این استخر بادی برخورداری از کفی بادشو است. کفی این استخر بادی به صورت حبابی طراحی شده است و بادشو می باشد. به همین دلیل در زمان استفاده، افراد می توانند به راحتی در کف استخر نشسته و یا بایستند بدون اینکه اذیت شده و یا دچار مشکل شوند. کفی این استخر انعطاف خوبی داشته و نرم است. دیواره استخر بادی نیز به صورت پهن طراحی شده است تا در صورت نیاز فرد بتواند به آن تکیه بدهد. این دیواره به صورت یک تکه می باشد و دارای ضخامت زیادی است. این استخر زیبا کیفیت بسیار بالایی داشته و به راحتی می توان تا سال ها از آن بهره مند شد. البته لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری کنید و مانع از پریدن کودکان در کفی و یا در دیواره استخر شوید تا محصول دچار آسیب نشود.

برای خرید استخر بادی مستطیلی صورتی اینتکس با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید و این محصول را سفارش دهید. هم چنین برای خرید حضوری می توانید با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید.

 نوعتفریحی
ظرفيت 102 ليتر
طول 166 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 28 سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC مات ساده
جنس کف PVC دو لايه بادی
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگی هاوزن بسته بندی : 1.5 کيلوگرم
قابلیت استفاده بر روی آب
مناسب سنين زير 5 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...