استخر بادی

استخر بادی مربعی اینتکس صورتی

از {{model.count}}

intex 57100

تعداد
نوع
690,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی مربعی اینتکس صورتی یکی از انواع استخر های بادی مخصوص کودکان می باشد که با بیش ترین ایمنی و راحتی برای استفاده کودکان طراحی شده است. این استخر گزینه مناسبی برای استفاده افرادی است که راحتی کودک برایشان اهمیت بیشتری داشته و علاقه دارند تا در زمان بازی کودک اذیت نشود. این استخر بادی به صورت مربعی طراحی شده است و ابعادی مناسب دارد.

استخر بادی کودک مربعی اینتکس

کفی استخر بادی به صورت بادشو و با طراحی حبابی می باشد. به این ترتیب در زمان بازی کودکان، محیطی نرم و مناسب را در اختیار آن ها قرار می دهد تا در صورت نیاز بتوانند بنشینند و یا در زمان ایستادن نیز پاهای آن ها اذیت نشود. دیواره استخر بادی نیز به صورت پهن بوده که انعطاف بالایی دارد. کودک در زمان نشستن به راحتی می تواند به آن تکیه بدهد. هم چنین در صورت برخورد کودک با دیواره نیز، به دلیل پهن بودن انعطاف بالا، کودک اذیت نشده و دیواره انعطاف خوبی نشان می دهد. دیواره این محصول به صورت دو لایه است که هر یک دارای دریچه باد مجزا می باشند. برای راه اندازی این محصول لازم است تا ابتدا سطحی هموار و بدون اشیای تیز را در نظر گرفته و سپس اقدام به خارج کردن استخر بادی از بسته بندی کنید. شما می توانید این محصول را تا سال ها بدون افت کیفیت مورد استفاده قرار دهید و کودک دلبندتان از بازی کردن در داخل این استخر بادی لذت ببرد.

برای خرید استخر بادی مربعی اینتکس صورتی با ارزان ترین قیمت موجود در بازار از طریق نمایندگی مرکزی اینتکس، به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. برای خرید حضوری نیز با ما تماس بگیرید.

نوعخانگی
 طول 85 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت 57 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ-
 نوع پمپ-
 ساک حمل-
 سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: یک کیلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 25*18*8 سانتی متر
 قابل استفاده برای خردسالان
 ساخت شرکت اینتکس
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...