استخر بادی

استخر بادی دخترانه بست وی مدل پرنسس

از {{model.count}}

bestway 91056

تعداد
نوع
3,350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی دخترانه بست وی مدل پرنسس محصولی جذاب و منحصر به فرد است که با برخورداری از بهترین ویژگی ها توانسته رضایت خاطر خریداران را فراهم کند و به فروش بالایی برسد. این استخر بادی دارای ابعادی استاندارد و مناسب بوده و به صورت مستطیلی طراحی شده است. این نوع از محصولات با برخورداری از کیفیت بالا، برای استفاده در فضاهای باز مناسب هستند و با توجه به ابعاد این محصول، به خوبی می توان در حیاط منزل نیز آن را قرار داده تا کودکان به بازی بپردازند.

استخر بادی پرنسسی بست وی

دیواره این استخر بادی به صورت پهن می باشد که دارای مزایای زیادی است. کودکان به راحتی می توانند به این دیواره تکیه بدهند و یا در صورت برخورد با دیواره، به دلیل نرمی و انعطاف زیاد، آسیبی به آن ها وارد نمی شود. این محصول را می توانید به راحتی در مقابل نور خورشید استفاده نمایید. زیرا از جنس وینیل بوده و استحکام بالایی برای استفاده در فضاهای باز دارد. برای حفظ کیفیت این استخر بادی لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز و اشیای داغ به بدنه جلوگیری نمایید. هم چنین باید این محصول را پس از راه اندازی و باد زدن، برای جابه جایی به طور کامل از روی زمین بلند کرده و سپس جابه جا نمایید. از کشیدن این استخر بادی بر روی زمین خودداری کنید. پیش از باد زدن نیز برای باز کردن این محصول لازم است تا فضایی هموار و بدون اشیای تیز را در نظر گرفته و سپس استخر بادی را از بسته بندی خارج کنید.

برای خرید استخر بادی دخترانه بست وی مدل پرنسس با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و در صورت تمایل به خرید حضوری نیز با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید.

نوعخانگی
ظرفیت 450 لیتر
طول 200 سانتی متر
عرض 146 سانتی متر
ارتفاع 48 سانتی متر
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای ساختار دو طبقه ای
 مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...