استخر بادی

استخر بادی خانوادگی اینتکس طرح آکواریومی

از {{model.count}}

intex 58485

تعداد
نوع
3,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی اینتکس طرح آکواریومی یکی از بهترین انواع استخر های بادی خانوادگی است که با طراحی خاص خود توانسته نظر خریداران را جلب کند و با توجه به کیفیت بالا، رضایت خریداران را کسب نماید. این استخر بادی به صورت مستطیلی طراحی شده است که طولی بیشتر از سه متر داشته و دارای عرض معادل با 185 سانتی متر است. به این ترتیب فضای زیادی را برای بازی و تفریحات آبی گروهی در اختیار شما قرار می دهد. 

استخر بادی خانوادگی آکواریومی اینتکس

ارتفاع این استخر بادی نیز برابر با 56 سانتی متر است. به همین دلیل در این استخر بادی کودکان به همراه والدین می توانند به بازی بپزدازند و از داشتن فضایی بزرگ برای تفریحات آبی لذت ببرند. این محصول دیواره ای پهن دارد که به صورت سه لایه طراحی شده است. این لایه ها دارای دریچه های باد مجزا هستند و به صورت جداگانه باد می شوند. بر روی این دیواره تصاویر جذاب و زیبایی از موجودات دریایی وجود دارد که زیبایی محصول را دوچندان می کند. لبه دیواره نیز به رنگ سفید می باشد. این محصول از بهترین نوع وینیل ساخته شده است که دارای مقاومت بالایی در برابر آسیب بوده و به همین دلیل طول عمر بالایی دارد. بدنه این محصول فشار و ضربه های وارده در زمان استفاده را تحمل کرده و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. هم چنین این بدنه با برخورداری از کیفیت عالی، با قرار گیری در برابر نور خورشید نیز دچار پوسیدگی و تغییر رنگ نمی شود.

برای خرید استخر بادی خانوادگی اینتکس طرح آکواریومی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

 نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 1050 لیتر
طول 305 سانتی متر
عرض 183سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.8 کیلوگرم
 ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...