استخر بادی

استخر بادی بزرگ سبز بست وی

از {{model.count}}

bestway 54336

تعداد
نوع
2,800,000
2,600,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ سبز بست وی یکی از برترین نمونه های استخر بادی خانوادگی است که با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار دارد. این استخر بادی خاص و جذاب برای استفاده به صورت گروهی و خانوادگی ساخته شده است و بهترین گزینه برای تفریحات آبی کودکان به همراه والدین می باشد. زیرا ابعادی استاندارد داشته و ارتفاعی مناسب دارد تا فضای ایده آلی برای قرار گیری کودکان و والدین را در اختیار آن ها قرار دهد. 

استخر بادی خانوادگی بست وی

یکی از ویژگی های این استخر بادی ابعاد بزرگ آن است که مناسب برای استفاده در فضاهای باز بوده و به شکلی خاص طراحی شده است. این محصول دارای یک نشیمنگاه نیز می باشد که به صورت بادی بوده و فضایی منعطف و نرم را برای نشستن در اختیار قرار می دهد. دیواره استخر بادی به صورت پهن طراحی شده است و در قسمت نشیمنگاه دارای یک جالیوانی بر روی دیواره می باشد تا در زمان نشستن، بتوانید نوشیدنی مورد علاقه خود را نیز به همراه داشته باشید. این دیواره به صورت چند لایه بوده و دارای دریچه های باد مجزا است. رنگ دیواره به صورت یک سبز خوشرنگ و جذاب می باشد و لبه دیواره نیز سفید رنگ است. این محصول به دلیل دارا بودن کیفیت بالا، تا سال ها قابل استفاده بوده و به خوبی کیفیت خود را حفظ خواهد کرد. در صورت رعایت نکات نگه داری می توان از این محصول بدون افت کیفیت استفاده نمود و تا سال ها از آن بهره مند شد.

برای خرید استخر بادی بزرگ سبز بست وی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید به صورت حضوری از طریق فروشگاه سنتر اینتکس اقدام به تهیه این محصول کنید.

نوع خانگی
ظرفیت 282 لیتر
طول 231 سانتی متر
عرض 231 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه شفاف
جنس بخش کناری PVC شفاف
جنس کف PVC دو لایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
دارای یک عدد صندلی
دارای جالیوانی
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...