استخر بادی

استخر بادی اینتکس طرح لوبیایی جدید

از {{model.count}}

Intex 56490

تعداد
نوع
2,840,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس طرح لوبیایی جدید محصولی جذاب است که برای استفاده کودکان طراحی و تولید شده است. این استخر بادی به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و ظاهری جذاب توانسته در مدت کوتاهی رضایت خاطر کودکان و والدین را کسب کند و به همین دلیل فروش بالایی را کسب کرده است. این محصول به شکل لوبیایی ساخته شده است که فضایی جالب را برای بازی در اختیار کودکان قرار می دهد. 

استخر بادی لوبیایی اینتکس

بر روی دیواره این استخر بادی تصاویر فانتزی و جذابی از زیر دریا و موجودات دریایی وجود دارد که موجب می شود تا محصول مورد علاقه کودکان باشد. هم چنین دیواره این استخر بادی به صورت دولایه طراحی شده است و به صورت پهن می باشد که موجب شده تا محصول در برابر آسیب مقاوم شود. با توجه به ابعاد این استخر بادی، برای استفاده هم زمان چند کودک مناسب بوده و بهترین گزینه برای بازی های دسته جمعی کودکان محسوب می شود. این محصول را می توان به راحتی در فضاهای باز قرار داد و در مقابل آفتاب نیز از آن استفاده کرد زیرا استحکام بالایی داشته و برای قرار گیری در فضاهای باز طراحی شده است. این محصول را می توانید به راحتی و در زمانی کوتاه راه اندازی کنید برای این کار لازم است تا ابتدا فضایی مناسب به صورت هموار و دور از اشیای تیز را در نظر گرفته و سپس اقدام به باز کردن بسته بندی استخر نمایید. شما توسط یک پمپ باد می توانید در زمانی کوتاه محصول را راه اندازی کرده و پس از استفاده کودک نیز استخر بادی را تخلیه نمایید.

استخر بادی اینتکس طرح لوبیایی جدید با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از طریق سایت سنتر اینتکس قابل خریداری می باشد. برای تهیه این محصول با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، استخر بادی را درب منزل دریافت کنید.

 نوعخانگی
ظرفيت 640 ليتر تا ارتفاع 30 سانتی متری
طول 262 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
جنس رويه وینیل 
ضخامت لایه ها 0.32 میلی متر
جنس کف وینیل دولايه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگي ها وزن بسته بندی : 4.56 کيلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 23x20x8 سانتي متر
مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...