استخر بادی

استخر بادی اینتکس طرح توپ و حلقه استوایی

از {{model.count}}

intex 59460

تعداد
نوع
820,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس طرح توپ و حلقه استوایی نمونه ای جذاب از استخر های کلاسیک ساخته شده توسط شرکت اینتکس است که با طراحی خاص و چشم نواز خود توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب نماید. این استخر بادی به صورت سه رینگ ساخته شده است که دارای سه عدد حلقه بادی متصل به هم می باشد که دیواره را تشکیل می دهند. هر یک از این حلقه ها دارای دریچه باد مجزا بوده و به صورت جداگانه باد می شوند. 

استخر بادی توپ و حلقه استوایی

بر روی بدنه این محصول تصاویر رنگارنگ و فانتزی از میوه ها وجود دارد که توجه کودک را جلب می کند و او را به استفاده از این استخر بادی ترغیب می کند. این محصول دارای یک حلقه شنا بادی بوده که متناسب با ظاهر استخر بادی ساخته شده است. هم چنین یک توپ بادی نیز برای استفاده در داخل آب به همراه این استخر بادی وجود دارد که فضایی هیجان انگیز برای کودکان ایجاد می کند. بدنه این استخر بادی از وینیل ساخته شده است که مقاومت خوبی در برابر آسیب داشته و برای استفاده در فضاهای باز نیز مناسب می باشد. این استخر بادی را می توانید به راحتی در فضاهای باز و در مقابل نور خورشید قرار دهید تا کودک ضمن استفاده از نور خورشید، به بازی بپردازد. این محصول به سادگی دچار آسیب نشده و در برابر اشعه های خورشید مقاوم می باشد. برای حفظ کیفیت آن نیز لازم است تا اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکنید و مانع از پریدن کودکان بر روی بدنه استخر بادی شوید.

برای خرید استخر بادی اینتکس طرح توپ و حلقه استوایی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را در زمانی کوتاه درب منزل دریافت کنید.

 نوعخانگی
ظرفیت 150 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
 ساک حملندارد
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1 کیلوگرم
 دارای ساختار دو طبقه ای
 همراه داشتن توپ و حلقه شنا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...