استخر بادی

استخر بادی اینتکس سایز بزرگ شفاف

از {{model.count}}

intex 56483

تعداد
نوع
2,750,000
2,590,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس سایز بزرگ شفاف یکی از محصولات ساخته شده جهت استفاده گروهی و خانوادگی است که فضای مناسبی را برای بازی والدین به همراه کودکان در اختیار آن ها قرار می دهد. این استخر بادی که می تواند برای بازی های گروهی کودکان نیز مورد استفاده قرار بگیرد این استخر بادی دارای ابعادی بزرگ است و دیواره ای استاندارد دارد که کودکان می توانند به راحتی در داخل آن بازی کرده و ایمنی کاملی در زمان بازی داشته باشند.

استخر بادی اینتکس با بدنه شفاف

این محصول به صورت مستطیلی ساخته شده است و دارای دیواره ای دو لایه می باشد. این دیواره به صورت شفاف بوده و هر یک از لایه ها نیز دریچه باد مجزا دارند که به راحتی باد شده و استخر بادی راه اندازی می شود. پیش از راه اندازی این محصول لازم است تا فضای مناسبی را برای قرار دادن آن در نظر بگیرید که متناسب با ابعاد آن باشد. این محیط باید هموار بوده و عاری از سنگ و چوب های تیز باشد. برای راه اندازی این استخر بادی شما به یک پمپ باد اینتکس نیاز دارید تا بتوانید به راحتی این محصول را در زمانی کوتاه راه اندازی نمایید. این محصول دارای کیفیت بالایی بوده و طول عمر زیادی دارد. به طوری که به راحتی می توانید از آن به صورت طولانی مدت استفاده نمایید. در صورت عدم نیاز به استخر بادی نیز پس از استفاده محصول را تخلیه کرده تا به حالت اولیه بازگردد و فضای کمی را اشغال کند.

برای خرید استخر بادی اینتکس سایز بزرگ شفاف با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش محصول را در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید.

نوعتفریحی
ظرفیت 770 لیتر
طول 262 سانتی متر
عرض 175 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
وزن 5.3 کیلوگرم
جنس بدنه PVC برزنتی
جنس کف PVC 
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
دارای بدنه شفاف
دارای بدنه ای مقاوم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...