تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین کی ام سی ایگل

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین کی ام سی ایگل یکی از جذاب ترین نمونه های تشک بادی داخل ماشین است و مانند نمونه های پیشین به صورت متصل به هم نمی باشد. از ویژگی های بارز این تشک بادی داخل ماشین، مجزا بودن قسمت پایه بادی و بدنه تشک بادی است که موجب می شود تا بتوانید به راحتی تشک بادی را از خودرو خارج کرده و در فضای بیرون نیز مورد استفاده قرار دهید. شما با تهیه این تشک بادی داخل ماشین دیگر نیازی به خرید تشک بادی نخواهید داشت و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

تشک بادی داخل ماشین با کیفیت

برای راه اندازی این محصول لازم است تا ابتدا پمپ باد را به بخش فندک ماشین متصل کنید و سپس پایه بادی را باد بزنید. این پایه بادی در قسمت جای پای سرنشین عقب قرار می گیرد. سپس اقدام به باد زدن تشک بادی کرده و بر روی پایه بادی و صندلی عقب قرار دهید. این تشک بادی دارای انحناهای خاصی در دور محصول می باشد که به خوبی تمامی بخش های ماشین را پوشش می دهد و فضای صندلی عقب خودرو را به یک تخت بادی بسیار راحت تبدیل می کند. شما در صورت رانندگی طولانی مدت می توانید در هر فضایی به راحتی در داخل خودرو به استراحت پرداخته و یک خواب راحت داشته باشید. هم چنین در مسافرت با خودروی شخصی در صورت داشتن کودک، او بر روی این محصول به بازی و استراحت پرداخته و دیگر از ماندن طولانی مدت در داخل ماشین خسته نخواهد شد.

تشک بادی داخل ماشین کی ام سی ایگل با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در سایت سنتر اینتکس به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران قابل خریداری است. شما می توانید این محصول را از طریق سایت سنتر اینتکس سفارش دهید و درب منزل دریافت نمایید.


نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...