کاناپه بادی تختشو

کاناپه بادی یک نفره تخت شو سبز 67277

از {{model.count}}

67277

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی یک نفره تخت شو سبز 67277 به منظور لذت بردن از موقعیت ساخته شده است و با داشتن دو کاربرد مهم مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است. این محصول ظرفیت یک نفره دارد و تنها برای یک فرد مورد استفاده قرار می گیرد. طول عمر آن زیاد است و دارای سازگاری بالا می باشد. این محصول هم به عنوان یک کاناپه بادی استفاده می شود و هم به عنوان یک تخت خواب منحصر به فرد و یک نفره کاربرد دارد. از این رو می توان با خیالی آسوده و با قیمت مناسب محصول را تهیه کرد تا در نتیجه بتوان لحظات خوشی را سپری کرد و از امکانات بی نظیر بهره مند شد.

 کاناپه بادی یک نفره تخت شو سبز 67277 به زیباترین حالت ممکن طراحی شده است و از ساختاری جذاب برخوردار است تا بتوان در موقعیت های مختلف به استفاده کردن از آن اقدام نمود. سطح این محصول طبی و مواج است و می تواند راحتی زیادی را برای علاقه مندان ایجاد سازد. به همین خاطر است که می توان برای استراحت و آرامش و حتی خوابیدن این محصول را مورد استفاده قرار داد و از آن بهره مند شد. خرید کاناپه بادی یک نفره تخت شو سبز 67277 تنها از فروشگاه محصولات بادی اینتکس خریداری می شود و می توان نمونه های دیگر را نیز در این مجموعه مشاهده کرد.

 نوعخانگی، مسافرتی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ---
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق و طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...