کاناپه بادی تختشو

کاناپه بادی تخت شو اورجینال 68565

از {{model.count}}

68565

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تخت شو اورجینال 68565 بهترین گزینه برای استفاده در باغ و ویلا است. چرا که هم به عنوان یک کاناپه راحتی مورد استفاده قرار می گیرد و هم قادر به ایجاد یک تخت خواب بادی است تا به آسانی سطحی طبی برای استراحت افراد را مهیا سازد. این محصول بدنه ای با ظرفیت یک نفره دارد که در نتیجه می توان یک فرد به صورت شخصی از آن استفاده کند. ساختار آن به این صورت است که بخش نشیمن تاشو است و با باز کردن آن سطحی بزرگ ایجاد می گردد که محل درازکشیدن افراد می باشد. با این شرایط و موقعیت افراد می توانند بر روی محصول آرامش و راحتی خود را حفظ کنند و حتی به خواب نیز فرو بروند.

 داشتن رویه مخمل و نرم سبب شده است که لطافت زیادی ایجاد گردد تا کودکان نیز به راحتی قادر به استفاده از آن باشند. همچنین بدنه قابلیت ضد حساسیت دارد تا در طی مدت زمان طولانی بتوان از آن بهره مند شد و لذت برد. قیمت خرید محصول کم و مناسب است تا تمامی علاقه مندان بتوانند خرید آن را انجام دهند و به بهترین شکل موقعیت استراحت و راحتی را برای خود مهیا سازند. با این وجود است که کاناپه بادی تخت شو اورجینال 68565 جزو محبوب ترین و پر فروش ترین محصولاتی است که با برند اینتکس برای خرید علاقه مندان آماده می باشد. برای خرید این محصول به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی، مسافرتی
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 221 سانتی متر
 عرض 107 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 ضد تعرق
قابلیت تبدیل به تخت و مبل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...