کاناپه بادی تختشو

کاناپه بادی تختشو بست وی 75063

از {{model.count}}

75063

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تختشو بست وی 75063 مناسب استفاده در منزل می باشد و به جهت آرامش داشتن در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم در نظر گرفته می شود. این محصول بدنه ای بزرگ و راحتی دارد و مناسب استفاده دو فرد می باشد. به همین خاطر است که می توان به راحتی به همراه دوست خود از آن استفاده کرد و لذت برد. همچنین برخی از کسانی که تمایل به انجام گیم دارند می توانند بازی های رایانه ای خود را بر روی این کاناپه بادی تختشو بست وی 75063 انجام دهند تا سطح نرم و راحت نصیب آن ها شده و بتواند از بروز خستگی جلوگیری نمایند.

 این محصول دلخواه بدنه ای مقاوم دارد تا کسانی که از وزن بالا برخوردار می باشند نیز به راحتی از آن لذت ببرند. همچنین سازگاری بدنه برای استفاده در محیط های مختلف سبب شده است که در باغ و ویلا بتوان این محصول بی نظیر را استفاده کرد. هر یک از کسانی که به دنبال خرید این محصول می باشند قادر به استفاده از آن در طی مدت زمان طولانی هستند که سازگاری بدنه این خصوصیات را ایجاد کرده است .کاناپه بادی تختشو بست وی 75063 در فروشگاه اینتکس موجود است و برای خرید آن تنها می توان به این فروشگاه مراجعه کرد.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 200 سانتی متر
 عرض 160 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ دستی مجزا
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 ضد تعرق
 قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک دو نفره
 دارای دو جای مخصوص لیوان و فنجان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...