کاناپه بادی تختشو

کاناپه بادی بست وی دو نفره 75038

از {{model.count}}

75038

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی بست وی دو نفره 75038 از ساختاری طبی و استاندارد برخوردار است که می تواند بدون مشکل برای نشستن و یا درازکشیدن مورد استفاده قرار گیرد. این محصول به عنوان یک کاناپه استفاده می شود و در زمان نیاز می تواند به صورت تخت خواب بادی قرار گیرد. در ساختار محصول تکیه گاه بادی قرار دارد و دستگیره های بادی شامل این بدنه شده است که می توان به آن تکیه داد و از شرایط لذت برد. این محصول منحصر به فرد بدنه ای ضد حساسیت دارد به دلیل آن که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است تا بتوان از آن در طول عمر بالا بهره مند شد.

 رویه محصول بهترین بدنه ای را ایجاد می کند که می توان در طی مدت زمان طولانی بر روی آن قرار گرفت و از داشتن آن لذت برد. کسانی که به دنبال مهیا کردن اسباب راحتی و طبی برایبه آرامش رسیدن در باغ و ویلا می باشند می توانند این محصول را برای خود تهیه کنند و از وجود آن لذت ببرند. این بدنه بزرگ و جادار برای استفاده در طول عمر بالا ساخته شده است و نیاز افراد را برطرف می سازد. با توجه به خصوصیات و مزیت های گفته شده کسانی که تمایل به خرید کاناپه بادی بست وی دو نفره 75038 دارند می توانند به فروشگاه محصولات بادی اینتکس مراجعه نمایند.

نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موج دار
 طبی
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...