کاناپه بادی تختشو

کاناپه بادی بزرگ بست وی 75073

از {{model.count}}

75073

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی بزرگ بست وی 75073 از طراحی بی نقص و حرفه ای ساخته شده است که می توان در باغ و ویلا و یا در منزل آن را مورد استفاده قرار داد. کاناپه بادی دارای سازگاری های زیادی می باشد که با توجه به آن می توان به خرید محصول اقدام کرد. این محصول بدنه ای مواج و طبی دارد تا بدن دچار مشکل نشده و بتوان کمر و ستون فقرات را در بهترین موقعیت قرار داد. همچنین از وزن کم برخوردار می باشد تا در نتیجه به راحتی جا به جا و حمل شود و در موقعیت های مختلف استفاده گردد. این محصول بی نظیر و کاربردی به صورت تاشو و خالی از باد در می آید و می تواند به راحتی حمل و نقل و جا به جا شود.

 در نتیجه در فضا کمی نیز نگه داری می شود و فضای کمی را اشغال می کند. به این ترتیب می توان در زمان رفتن به مسافرت و گردش این محصول را با خود به همراه داشت و مورد استفاده علاقه مندان قرار داد. در صورت تمایل بخش نشیمن باز می شود و دچار افزایش طول می شود. در نتیجه افراد می توانند بر روی آن به عنوان یک تخت خواب بادی قرار گرفته و به استراحت بپردازند. طول عمر کاناپه بادی بزرگ بست وی 75073 زیاد است و با توجه به این که اصل و اورجینال می باشد می توان نسبت به خرید آن از نمایندگی اینتکس اقدام نمود.

نوع کاناپه بادی خانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه pvc جیر
 جنس بخش کناری pvc چرمی
 جنس کف pvc
 پمپ دارد
 نوع پمپ برقی مجزا
نوع کاناپه دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موج دار طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...