فروشگاه

پمپ باد دستی کوچک اینتکس 68612

از {{model.count}}

intex 68612

تعداد
نوع
250,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

پمپ باد دستی کوچک اینتکس 68612 گزینه ای مناسب برای استفاده و راه اندازی محصولات بادی خانگی می باشد که با وزن کم و ابعاد مناسب می تواند در مکان های گوناگون مورد بهره برداری قرار گیرد. از این رو با کاربرد زیاد در اختیار افراد می باشد تا تمامی محصولات بازی را راه اندازی کند. پمپ باد مد نظر با روشی آسان تولید باد می کند و در ساختار خود دارای نازل های مختلف می باشد. این نازل ها به جهت قرار گیری و اتصال به دریچه های موجود در محصولات بادی ساخته شده اند که می توان به راحتی از داشتن آن بهره مند شد و توانست محصول دلخواهی را به وجود آورد. پمپ باد دستی از اهرمی ساخته شده است که با فشار دادن به آن و انجام مداوم این کار تولید باد را انجام می دهد و می تواند میزان باد مورد نیاز را به راحتی وارد بدنه کند. در نتیجه بهترین گزینه برای راه اندازی وسایل خانگی مانند مبل بادی و استخر های بادی کوچک و حلقه بادی و مانند این ها می باشد.

خرید پمپ باد دستی کوچک اینتکس مدل 68612

محصولات بادی این چنینی برای تفریحات آبی استفاده می شود و پر فروش ترین محصولات بادی است که در زمینه تفریحات آبی مهیج می توان از آن بهره مند شد. در نتیجه دارندگان این محصولات می بایست نسبت به خرید پمپ باد دستی نیز اقدام کنند و از داشتن آن بهره مند شوند و در نهایت محصولات را برای بهره گیری آسان و داشتن راحتی زیاد نصب نمایند. بدنه از جنس پلاستیک با کیفیت تشکیل شده است که می تواند مقاومت زیادی از خود نشان دهد و در نهایت دچار خرابی و شکستگی نشود. در نتیجه محصولی با طول عمر بالا می باشد که می توان آن را خریداری کرد. خرید پمپ باد دستی کوچک اینتکس 68612 با قیمت مناسب و کیفیت بالا از نمایندگی سنتر اینتکس انجام می گیرد که تمامی محصولات بادی را موجود دارد و می تواند ارائه دهد.

فروش پمپ باد دستی اینتکس

 نوع دستی
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربری محصولات بادی کوچک
 ابعاد بسته بندی 30*10*10 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس 
 پمپاژ  دارد
 مکش  ندارد
 سایر ویژگی ها مناسب لوازم بادی کوچک
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...