فروشگاه

پمپ باد دستی متوسط اینتکس 68614

از {{model.count}}

intex 68614

تعداد
نوع
450,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

پمپ باد دستی متوسط اینتکس 68614 از سری محصولاتی می باشد که در گروه لوازم جانبی محصولات بادی قرار می گیرد و می تواند تولید باد برای راه اندازی آن ها را انجام دهد. این محصول بدنه ای مقاوم دارد که در برابر عوامل مختلف سازگاری از خود نشان می دهد و دارای طول عمر بالا می باشد. از این رو می توان آن را به راحتی در مسافرت و گردش نیز با خود به همراه داشت و به جهت راه اندازی محصولات بادی بزرگ از آن استفاده کرد. تولید باد توسط این پمپ باد دستی زیاد می باشد که در نتیجه به راحتی قابلیت راه اندازی محصولات بزرگ وجود دارد و می توان در کم ترین زمان محصول را برای استفاده آماده کرد. این پمپ باد دستی به عنوان یک پمپ باد خانگی نیز مورد خریداری قرار می گیرد تا در محیط خانه بتوان محصولات مورد نظر خود را با بدنه بادی راه اندازی کرد و از آن لذت برد.

خرید پمپ باد دستی متوسط اینتکس مدل 68614

ساختار محصول به این شکل است که از اهرمی بزرگ تشکیل شده است که با فشار دادن آن تولید باد صورت می گیرد. در نهایت می توان با تولید باد به این شکل بدنه های بزرگ را در کم ترین زمان راه اندازی نمود و از وجود محصولات بادی در موقعیت های مختلف بهره مند شد. دارندگان محصولات بادی همواره می بایست نسبت به خرید پمپ باد مد نظر اقدام کنند تا امکان راه اندازی و نصب محصول وجود داشته باشد و بتوان از داشتن آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد. پمپ باد وزن کمی دارد و بدون مشکل و به آسانی در کنار سایر وسایل مسافرتی قرار می گیرد و حمل و نقل می شود و مشکلی را برای افراد ایجاد نخواهد کرد. به همین خاطر است که می توان خرید آن را انجام داد و از محصول لذت برد. خرید پمپ باد دستی متوسط اینتکس 68614 با قیمت ارزان و کیفیت بالا از فروشگاه مرکزی اینتکس صورت می گیرد و می توان آن را با کیفیت اصل خریداری کرد.

فروش پمپ باد دستی سایز متوسط اینتکس

 نوع دستی
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربری محصولات بادی متوسط و بزرگ
 ابعاد بسته بندی 38*14*14 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس 
 پمپاژ  دارد
 مکش  ندارد
 سایر ویژگی ها مناسب لوازم بادی کوچک و متوسط
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...