فروشگاه

پمپ باد برقی 220 ولت اینتکس 66640

از {{model.count}}

intex 66640

تعداد
نوع
1,500,000
1,400,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

پمپ باد برقی 220 ولت اینتکس 66640 از سری محصولات حرفه ای است که در دسته بندی لوازم جانبی قرار می گیرد و قابلیت استفاده برای راه اندازی لوازم بادی بزرگ و حرفه ای را دارد. در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصولات حرفه ای را مورد نصب و راه اندازی قرار داد. این محصول دارای قابلیت راه اندازی و تولید باد به وسیله اتصال به برق 220 ولت می باشد که در مدت زمان کوتاه قادر به تولید میزان زیادی باد است و می تواند بدنه های بزرگ قایق بادی و یا تشک های بادی بزرگ را راه اندازی کرد. از این رو نازل های مختلف و متنوع در آن ساخته شده است که با توجه به دریچه محصولات بادی به آن متصل می شود و می تواند باد کردن را آغاز کند. این محصول بی نظیر توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند چرا که هم دارای ابعاد و ساختار کوچک و کمجا می باشد و هم وزن کمی دارد در مقابل می تواند میزان باد زیادی تولید کند و در زمان راه اندازی محصولات سرعت ببخشد.

خرید پمپ باد برقی 220 ولت اینتکس مدل 66640

با داشتن این پمپ باد در کم ترین زمان موقعیت مهیا می شود و می توان از آن بهره مند شد. محصول مورد نظر دارای کابل می باشد که به برق متصل شده و از آن جایی که دارای باتری داخلی می باشد می توان آن را شارژ نمود. در این صورت با شارژ کامل محصول می توان آن را در مسافرت و گردش مورد استفاده قرار داد تا تمامی محصولات بادی خود را به راحتی و در کم ترین زمان برای استفاده آماده کرد و به بهره برداری از آن نیز اقدام کرد. این محصول دارای قابلیت دو حالته نیز می باشد که مکش باد داخل محصولات بادی نیز انجام می گیرد و می توان تمامی محصولات مورد استفاده خود را به راحتی جمع آوری کرد. جهت سفارش و خرید پمپ باد برقی 220 ولت اینتکس 66640 به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را با کیفیت اصل خریداری نمایید.

فروش پمپ باد برقی اینتکس

 نوع برقی
 ولتاژ مصرفی  220 ولت
 وزن 600 گرم
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 ابعاد بسته بندی 14*14*14 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس
 شارژر فندکی -
 پمپاژ دارد
 مکش دارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام محصولات بادی
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...