مبل بادی

مبل بادی یک نفره سبز 68594

از {{model.count}}

68594

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره سبز 68594 یکی از جذاب ترین مبل های بادی برای استفاده بزرگسال است که از بدنه ای شفاف ساخته شده است. بدنه آن ایجاد زیبایی می کند تا افراد بتوانند از وجود این محصول در دکوراسیون داخلی منزل و یا اتاق خواب خود استفاده کنند. این محصول در واقع دارای رنگبندی است که در این بخش به معرفی مبل بادی سبز رنگ اینتکس می پردازیم که از بدنه ای شفاف برخوردار می باشد و می تواند جذابیت ظاهری ایجاد نماید. به این ترتیب کسانی که به سراغ یک محصول سازگار هستند تا در شرایط مختلف از آن لذت ببرند و بتوانند بهترین اوقات را به وسیله آن به دست آورند می توانند مبل بادی یک نفره سبز 68594 را مورد خریداری قرار داده و از آن بهره مند شوند.

 این محصول ظرفیت یک نفره دارد و تنها برای یک فرد ساخته شده است در نتیجه در مکان های مختلف قرار گرفته و راحتی را برای افراد به دست می آورد. رویه بدنه مواج است تا سازگاری زیادی برای استفاده افراد ایجاد سازد. مبل بادی یک نفره سبز 68594 مناسب استفاده در باغ و ویلا نیز می باشد و به راحتی می تواند به همراه افراد در زمان رفتن به گردش و مسافرت بوده باشد. کسانی که تمایل به خرید این محصول دارند به نمایندگی اینتکس مراجعه کنند و با قیمت مناسب آن را خریداری نمایند.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 104 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 117 سانتی متر
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -----
نوع مبلیک نفره
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای سنین زیر 10 سال
 دارای سطح گرد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...