مبل بادی

مبل بادی گیمینگ بست وی مدل 75077

از {{model.count}}

Bestway 75077

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی گیمینگ بست وی مدل 75077 جزو محصولات مهیج و خاصی است که توسط کمپانی بست وی تولید و عرضه شده و شما با خیال راحت می توانید از این محصول بادی و باکیفیت استفاده کرده و لذت ببرید. نوع طراحی این مبل بادی به این صورت است که شما با خیال راحت می توانید از این کالا در داخل منزل و یا حتی در گیم نت ها استفاده کرده و یک ظاهر شیک را به فضا هدیه کنید. طراحی این مبل بادی با رنگ تیره شکل گرفته است که بر روی آن نیز یک سری نقش و نگار خاص با رنگ آبی دیده می شود که باعث شده تا شما بتوانید یک محصول دیدنی را در اختیار داشته باشید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این مبل بادی ساختاری طبی دارد به این صورت که ناحیه تکیه گاه و نشیمنگاه این محصول بسیار نرم و راحت بوده و همین امر هم از دلایلی است که باعث شده تا فرد پس از قرار گیری بر روی این محصول احساس راحتی را تجربه کند.

خرید مبل بادی گیمینگ

نکته مهم دیگر در رابطه با این مبل بادی بحث شیوه راه اندازی آن است که نیاز است که شما یک عدد پمپ باد به صورت مجزا تهیه کرده و سپس به وسیله آن بتوانید محصول را راه اندازی نمایید. هم چنین از نظر تحمل وزن ، مبل بادی گیمینگ بست وی مدل 75077 قادر است تا 100 کیلوگرم وزن را هم به ساده ترین شکل ممکن تحمل کند که مزیت مهم این محصول بوده و به بهترین شکل ممکن شما می توانید از ان برای استفاده بزرگسالان بهره مند شوید. در داخل بسته بندی این کالا یک عدد دفترچه راهنما و یک عدد برچسب تعمیرات نیز قرار دارد که از آن ها نیز می توانید برای ترمیم و مشاهده آموزش های صحیح راه اندازی و استفاده از این مبل بادی بهره مند شوید. قیمت عالی این کالا در مقایسه با دیگر مبل ها باعث شده تا شما بتوانید آن را از سایت فروشگاه سنتر اینتکس به بهترین شکل ممکن خریداری نمایید.

قیمت مبل بادی گیمینگ بست وی

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 طول 112 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 125 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ -
 نوع پمپ -
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای بدنه ضد تعریق
 دارای تکیه گاه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...