مبل بادی

مبل بادی گرافیتی زیرپایی دار بست وی مدل 75076

از {{model.count}}

bestway 75076

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی گرافیتی زیرپایی دار بست وی مدل 75076 یکی از سری تولیدات لوکس و جذاب کمپانی بست وی است که سعی شده تا در طراحی این محصول هر آن چه که یک مبل بادی لوکس می تواند داشته باشد را پیاده سازی کرده باشند. اگر به ظاهر این مبل بادی دقت کنید در بخش های کناری این محصول طرح های گرافیتی و زیبایی را می توانید مشاهده کنید که این مسئله سبب جذابیت دو چندان این محصول شده است. علاوه بر این ها این طرح ها بیشتر در سنین جوان و نوجوان پرطرفدار بوده است که فرد می تواند با در اختیار داشتن این محصول جلوه ای خاص را به خانه و اتاق خود ببخشد. در رابطه با نوع طراحی این مبل نیز باید اشاره داشته باشیم که این کالا دارای یک تکیه گاه استاندارد و بلند است که به بهترین شکل ممکن می توانید بر روی این ناحیه تکیه داده و لذت ببرید.

خرید مبل بادی گرافیتی زیرپایی دار بست وی

هم چنین مبل بادی گرافیتی زیرپایی دار بست وی مدل 75076 دارای یک عدد زیرپایی نیز می باشد که این بخش به صورت مجزا قرار گرفته و به ساده ترین شکل ممکن می توانید پس از باد کردن از ان استفاده کنید. البته باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که این کالا دارای پمپ باد نمی باشد و نیاز است که آن را به صورت مجزا خریداری کنید تا بتوانید به صورت استاندارد محصول را راه اندازی کنید. هم چنین از نظر تحمل وزن نیز این کالا تا 100 کیلو گرم وزن را به ساده ترین شکل ممکن می تواند تحمل کند که نقطه قوت این محصول نیز به شمار می رود. تمامی این ویژگی ها باعث شده تا با در نظر گرفتن قیمت مناسبی هم که این محصول دارد ، بتوانید آن را از سایت فروشگاه سنتر اینتکس به بهترین شکل ممکن خریداری کنید.

قیمت مبل بادی گرافیتی زیرپایی دار مدل 75076

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 121 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ -
 نوع پمپ -
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای بدنه ضد تعریق
 دارای تکیه گاه گرد
دارای زیرپایی استاندارد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...