مبل بادی

مبل بادی کودک طرح توپ بسکتبال مدل 75103

از {{model.count}}

Bestway 75103

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح توپ بسکتبال مدل 75103 هم یکی دیگر از محصولات تفریحی و جذابی است که شما عزیزان می توانید برای کودک خود آن را تهیه کرده و پس از استفاده از آن لذت ببرید. طراحی صورت گرفته در این مبل بادی به این صورت است که شما می توانید یک توپ با طرح بسکتبال را مشاهده کنید که قطعا برای کودکانی که علاقه مند به این ورزش هستند ، این محصول بیش از پیش جذابیت دارد. علاوه بر این ها بر روی این محصول یک سری خطوط مشکی رنگ نیز دیده می شود که در کنار رنگ نارنجی محصول از مهم ترین ویژگی های ظاهری این کالا به شمار می رود. علاوه بر این ها باید اشاره داشته باشیم که این مبل بادی نشیمنگاه طبی و راحتی دارد که کودک با نشستن بر روی این ناحیه احساس رضایت و نرمی و راحتی را تجربه خواهد کرد.

خرید مبل بادی کودک طرح توپ بسکتبال

مبل بادی کودک طرح توپ بسکتبال مدل 75103 هم چنین در داخل یک باکس کوچک ارائه شده است که شما به راحتی می توانید آن را حمل و نقل نموده و لذت ببرید. در کنار این موارد باید اشاره داشته باشیم که شما برای راه اندازی این محصول نیاز خواهید داشت که پمپ باد اینتکس و یا بست وی را تهیه کرده و سپس با در اختیار داشتن این پمپ به صورت استاندارد محصول را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید. این مبل بادی قادر است تا 80 کیلوگرم وزن را هم بر روی خود به سادگی تحمل کند که علاوه بر کودکان شما می توانید اگر وزنی کمتر از 80 کیلوگرم دارید ، خودتان هم از محصول به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و لذت ببرید. با توجه به تمامی توضیحات امکان خرید و ثبت سفارش از سایت فروشگاه سنتر اینتکس برای شما عزیزان فراهم است.

قیمت مبل بادی کودک بست وی مدل 75103

نوعسفری ، خانگی
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 طول 114 سانتی متر
 عرض 112 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
نوع مبلیک نفره طرح دار
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...