مبل بادی

مبل بادی مواج اینتکس 68880

از {{model.count}}

68880

تعداد
نوع
2,150,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی مواج اینتکس 68880 سطحی شیبدار و راحتی را ایجاد می کند به طوری که می توان بر روی آن بهترین اوقات را به دست آورد. این محصول به جهت گرفتن حمام آفتاب در حاشیه استخر نیز مورد استفاده قرار می گیرد و ایجاد سازگاری می کند. چرا که بدنه ضد آب و غیر قابل نفوذ نسبت به آب و رطوبت است و در نتیجه بدون داشتن مشکل و آسیب می توان از داشتن آن لذت برد. تکیه گاه محصول استاندارد و راحت می باشد به طوری که شرایط برای استفاده از آن در مدت زمان طولانی وجود دارد. در نتیجه مشکلی برای ستون فقرات و کمر افراد وجود ندارد و می توانند بهترین شرایط و موقعیت را به دست آورند. 

طول عمر و سازگاری زیادی که این محصول دارد سبب شده است تا محصول بدون آسیب و خرابی در طی سال های زیاد استفاده گردد و افراد را نیز دچار مشکل نسازد. به این ترتیب بهترین گزینه در بین مبل های بادی است که برند و اصل می باشد و ساخت شرکت اینتکس بوده است. مبل بادی مواج اینتکس 68880 قیمت مناسب دارد و به راحتی قابلیت خریداری دارد. از این رو کسانی که به سمت داشتن این محصول کشیده می شوند می توانند با مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس محصول را به سرعت سفارش دهند.

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 170 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 81 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
نوع مبلیک نفره شیبدار بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...