مبل بادی

مبل بادی طرح توت فرنگی 75066

از {{model.count}}

75066

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی طرح توت فرنگی 75066 با بهترین و به روز ترین طراحی برای استفاده کودکان ساخته شده است و می تواند نشیمنی ضد حساسیت را ایجاد سازد. این مبل بادی با طرح توت فرنگی قادر به ایجاد استاندارد ترین موقعیت برای کودکان است که از تکیه گاه بلند نیز برخوردار می باشد. به همین خاطر است که به راحتی می توان بر روی آن قرار گرفت و از شرایط لذت برد. بر روی نشیمن ساختار موج دار وجود دارد که در نتیجه روی آن می توان به تماشای کارتن و یا مطالعه کتاب پرداخت. به همین خاطر مورد استفاده در دکوراسیون داخلی اتاق خواب می باشد و همچنین می توان آن را در نقاط مختلف خانه نیز استفاده کرد. 

محصول به دلیل داشتن بدنه کم جا و تاشو قابلیت حمل و نقل به مکان های مختلف دارد و می تواند به راحتی همراه افراد در مسافرت و گردش باشد. تا در صورت تمایل به وسیله پمپ باد راه اندازی شده و مورد استفاده کودکان قرار گیرد. مبل بادی طرح توت فرنگی 75066 رنگبندی جذاب دارد که نظر کودکان را به خود جلب می کند و می تواند جدید ترین و به روز ترین محصولی باشد که افراد به آن نیاز دارند. بدنه ضد حساسیت به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه سبب شده است تا افراد بتوانند با خیالی آسوده یک نمونه از بهترین محصولات را داشته باشند و از آن نهایت بهره برداری های لازم را به میان بیاورند. خرید مبل بادی طرح توت فرنگی 75066 تنها از نمایندگی اینتکس صورت می گیرد.

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 70 کیلو گرم
طول 114 سانتی متر
عزض 112 سانتی متر
ازتفاع 76 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
وزن2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه شیاردار
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...