مبل بادی

مبل بادی صورتی شفاف تک نفره 68594

از {{model.count}}

68594

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی صورتی شفاف تک نفره 68594 با کیفیت ترین محصول بادی است که برای نشستن در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این مبل بادی رویه طبی و مواج دارد و در نتیجه موجب استراحت و آرامش افراد می گردد. به این ترتیب کاربرد زیادی دارد و وقات خوشی را برای افراد میسر می سازد. نشیمن به گونه ای ساخته شده است که افراد را احاطه می کند و می تواند در زمان تماشای فیلم و یا مطالعه و مانند این ها مورد استفاده قرار گیرد. بدنه محصول شفاف و زیبا است و جذاب ترین مبل بادی را ایجاد می سازد. 

همچنین از رنگ فانتزی تشکیل شده است که محبوبیت زیادی در بین خانم ها دارد و می تواند مورد توجه آن ها قرار گیرد. از این رو خرید این محصول برای چنین افرادی صورت می گیرد تا در فضای باز به استراحت بپردازند و یا بر روی آن اوقات خوشی را سپری کنند. این محصول وزن بسیار کمی دارد که به وسیله یک فرد نیز جا به جا می شود. همچنین راه اندازی آن نیز به گونه ای است که مشکلی را برای افراد ایجاد نکرده و می تواند به راحتی راه اندازی گردد. خرید مبل بادی صورتی شفاف تک نفره 68594 از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود تا بتوان با خیالی آسوده یک موقعیت دلخواه را به دست آورد.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 104 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 117 سانتی متر
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -----
نوع مبلیک نفره
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای سنین زیر 10 سال
 دارای سطح گرد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...