مبل بادی

مبل بادی زیر پایی دار مخمل 68564

از {{model.count}}

68564

تعداد
نوع
2,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی زیر پایی دار مخمل 68564 خاص ترین محصولی است که دارای کاربرد های زیاد می باشد. این محصول را می توان در مکان های بسیار زیاد استفاده کرد و با خرید آن می توان در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم در منزل از داشتن آن لذت برد. مبل بادی مد نظر رویه ای با جنس مخمل دارد که با کیفیت ترین و با دوام ترین رویه محسوب می شود. با داشتن این رویه محصول به محصولی با طول عمر بالا تبدیل می شود که می توان آن را با خیالی آسوده با خود در مسافرت و گردش نیز به همراه داشت. این محصول از یک زیر پایی نیز برخوردار است که مشابه با جنس بدنه مبل بادی می باشد.

 این زیرپایی می تواند به عنوان یک نشیمن جداگانه نیز مورد استفاده قرار گیرد و توسط یک فرد استفاده شود. به این ترتیب بهترین شرایط در کنار افراد ایجاد می شود که می توان از وجود آن لذت برد و از داشتن آن بهره مند شد. مبل بادی مخمل اورجینال برای استفاده بزرگسالان ساخته شده است که در نتیجه می تواند برای استراحت آن ها بهترین گزینه باشند تا سرانجام قادر به برخورداری از موقعیت استاندارد باشند. مبل بادی مخمل اورجینال به صورت تاشو در می آید و به همراه افراد در مسافرت و گردش می باشد. به این ترتیب در صورت مهیا بودن شرایط می توان به راه اندازی آن اقدام کرد و در هر محیط از وجود آن بهره مند شد. مبل بادی زیر پایی دار مخمل 68564 را تنها می توان از نمایندگی اینتکس خریداری کرد و از داشتن آن لذت برد.

نوعسفری
 تحمل وزن100 کیلوگرم
 طول137 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 79 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دولایه ضخیم
 پمپ ندارد
جالیوانیدارد
ساک حمل
سایر ویژگی هادارای زیر پایی
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
قابلیت تنظیم هوای داخل مبل بادی
دارای رویه مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...