مبل بادی

مبل بادی خرسی اینتکس 68556

از {{model.count}}

68556

تعداد
نوع
530,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی خرسی اینتکس 68556 از سری وسایل بادی مورد نیاز کودکان است که برای کودکان محبوبیت زیادی دارد. محصول برای استراحت و آرامش می باشد و در زمان غذا خوردن کودکان و یا بازی و سرگرمی آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می توان آن را به عنوان یک نشیمن طبی و استاندارد برای زمانی استفاده کرد که کودکان تمایل به تماشای فیلم دارند و به سطحی راحتی نیاز دارند. از این رو محبوب و منحصر به فرد است و جزو پر فروش ترین محصولات بادی مورد استفاده کودکان می باشد. داشتن ظاهری جذاب و زیبا سبب شده است که محصول به سرعت در نظر کودکان تاثیر بگذارد تا بتوان از آن به عنوان یک محصول پر کاربرد و پر استفاده یاد کرد. قیمت خرید این محصول مناسب است و تمامی کسانی که تمایل به داشتن آن دارند به راحتی می توانند محصول را مورد خریداری قرار دهند. 

مبل بادی خرسی اینتکس 68556 استحکام زیادی دارد و در نتیجه بر روی سطوح مختلف به راحتی جای می گیرد و مورد استفاده قرار می گیرد. با این وجود است که کسانی که ایمنی فرزندشان مهم است قادر خواهند بود به راحتی و بدون مشکل نسبت به داشتن این محصول اقدام کنند و از آن بهره مند شوند. مبل بادی دستگیره دارد و از تکیه گاه محکم و با استحکام برخوردار است تا در نتیجه بدن در حالت آرامش بخشی قرار گیرد و بتوان از وجود آن بهره مند شد. وزن کم و قابل حمل این محصول سبب شده است که در مسافرت و گردش نیز آن را به همراه داشت و از آن استفاده کرد. مبل بادی خرسی اینتکس 68556 را از نمایندگی اینتکس سفارش دهید و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

نوعسفری ، خانگی
 تحمل وزن 35 کیلو گرم
 طول 65 سانتی متر
 عرض 64 سانتی متر
 ارتفاع 79 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
نوع مبلیک نفره طرح دار کودک
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 400 گرم
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
431 روز پیش

دخترم عاشقش شد خیلی خیلی نازه قیمت خوبی ام داره خیلی سریع واسم فرستادن مرسی از سنتر اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...