مبل بادی

مبل بادی بزرگ خانوادگی 68575

از {{model.count}}

68575

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی بزرگ خانوادگی 68575 مناسب استفاده در مکان های بزرگ می باشد چرا که دارای ابعاد بزرگ و جادار است تا تعدادی از افراد به طور همزمان از آن استفاده کنند. این محصول مانند یک مبل ال استفاده می شود و دارای بدنه ای جادار و مطمئن است تا دیگر نیازی به خرید کاناپه های بزرگ و جاگیر نباشد. به این ترتیب در باغ و ویلا به جهت ایجاد محیطی راحتی مد نظر قرار می گیرد و خریداری می شود. در نتیجه با قیمت مناسب می تواند محیطی دلنشین و استاندارد و ایمن را به وجود آورد و در واقع به صرفه ترین محصول راحتی را خریداری کرد. 

این نمونه از مبل های بادی بزرگ دارای تکیه گاه و نشیمن مواج و راحتی می باشند که بر روی آن راحتی خاصی حس می شود. وزن محصول مناسب است تا بتوان به راحتی آن را به همراه داشت و با خود حمل و نقل نمود. راه اندازی این مبل بادی نیز به مراتب آسان تر از سایر محصولات راحتی است. به طوری که می توان آن را با پمپ های بادی در کم ترین زمان راه اندازی کرد و نسبت به استفاده کردن از آن اقدام نمود. مبل بادی بزرگ خانوادگی 68575 رنگ کرم دارد که برای استفاده در مکان های مختلف ساده و شیک می باشد. در صورت تمایل به خرید مبل بادی بزرگ خانوادگی 68575 به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 450 کیلو گرم
 طول 257 سانتی متر
 عرض 203 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ-
نوع مبلچهار نفره خانوادگی با تشک مجزا
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 15 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 دارای تشک های مجزا
قابلیت استفاده در هر قسمتی از منزل و مکان های اداری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...