مبل بادی

مبل بادی با جلو مبلی نارنجی 68572

از {{model.count}}

intex 68572 Orange

تعداد
نوع
2,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل بادی با جلو مبلی نارنجی 68572 از جمله محصولات بی نقص و حرفه ای می باشد که با تجهیزات کامل قادر به رفع نیاز افراد به استراحت و آرامش می شود. با توجه به بدنه ای که دارد می توان آن را در موقعیت های مختلف استفاده کرد. اولین فضایی که افراد تمایل به داشتن نشیمنی راحت دارند اتاق خواب می باشد تا بر روی آن به مطالعه و یا تماشای فیلم بپردازند. این محصول به دلیل جلو مبلی که دارد مانند یک زیر  پایی عمل می کند و در زیر پاها برای استاندارد بودن بدن افراد استفاده می شود. با این وجود است که تمامی موقعیت های لازم برای به دست آوردن حالت خوشایند در افراد در ساختار این محصول برقرار شده است. این زیر پایی به نوبه خود می تواند به عنوان یک مبل بادی ساده و مجزا نیز مورد استفاده قرار گیرد. چرا که جنس و کیفیت بدنه مشابه با بدنه اصلی می باشد و توان بالایی در برابر فشار وارد بر خود دارد. 

همچنین می تواند بدون ایجاد حساسیت و ساییدگی و مشکل برای استفاده در طول عمر بالا مد نظر قرار گیرد. از این رو برخی از افراد از آن به عنوان یک نشیمن طبی برای افراد سبک وزن و یا کودکان استفاده می کنند و برای آن ها ایجاد لذت می کنند. بدنه مبل بادی مد نظر دارای رنگ نارنجی است که ساختاری فانتزی را به وجود آورده است. این ساختار فانتزی برای جلب توجه در مخاطبان لازم و ضروری است و تمایل آن ها نسبت به خرید را افزایش می دهد. به این ترتیب برترین نمونه از یک محصول کامل و بی نقص است که هم در منزل مورد استفاده قرار می گیرد و هم می توان آن را در خارج از منزل مانند باغ و ویلا مورد استفاده قرار داد. خرید آسان مبل بادی با جلو مبلی نارنجی 68572 از طریق ورود به سایت فروشگاه اینتکس انجام می شود و می توان به راحتی نسبت به ثبت خرید خود اقدام کرد.

 نوعسفری ، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 طول 109 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
نوع مبلیک نفره نوجوان و بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای سنین بالای 10 سال
 دارای سطح گرد موج دار
 دارای زیرپایی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...