تشک بادی

تشک بادی یک نفره کمپینگ 67997

از {{model.count}}

67997

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره کمپینگ 67997 به صورت تاشو قابلیت قرار گیری در کوله کوهنوردان را دارد و می تواند جزو محصولات کم جا و منحصر به فرد باشد. این محصول قابلیت راه اندازی آسان نیز دارد و در نتیجه بهترین نمونه از محصولات طبی و راحتی می باشد که می توان آن را در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار داد. تشک بادی یک نفره کمپینگ 67997 بدنه ای با رویه طبی دارد که مواج بوده و برای قرار گیری استاندارد ستون فقرات مناسب می باشد. به این ترتیب می توان از آن نهایت استفاده را کرد و بر روی سطوح مختلف آن را راه اندازی نمود. در بخش بالایی بدنه برآمدگی ایجاد شده است که به آن بالش بادی سرخود می گویند.

 این قسمت سبب شده است که افراد دیگر نیازی به داشتن بالش مجزا نداشته باشند و بدون داشتن وسایل اضافه بهترین اوقات را به دست اورند. در نتیجه حالت منحصر به فردی به خود می گیرد و می تواند اوقات خوشی را برای افراد ایجاد سازد. این محصول کم جا و کم وزن با قیمت مناسب در نمایندگی مرکزی اینتکس به فروش می رسد که با مراجعه به آن می توانید بهترین نمونه را خریداری کنید و از تخفیفات این فروشگاه برخوردار شوید.

نوع سفری
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 184 سانتی متر
 عرض 67 سانتی متر
 ارتفاع 17 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای سطح رویه مواج و ضد تعریق
مناسب انواع سفر ها و چادر های مسافرتی
 دارای حجم و وزن بسیار کم
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات تشک بادی، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...