تشک بادی

تشک بادی گرد بزرگ اینتکس 68881

از {{model.count}}

68881

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی گرد بزرگ اینتکس 68881 جزو محصولات حرفه ای و منحصر به فرد است که در حالت گوناگون اماده بهره برداری افراد می باشد. این محصول تشکیل شده از یک بدنه گرد که در بخشی از رویه آن تکیه گاه بادی ایجاد شده است که مزیت های زیادی را به دنبال دارد. بر روی بدنه محصول بخشی فرو رفته وجود دارد که به عنوان جا لیوانی از آن یاد می شود و می توان بطری و یا لیوان نوشیدنی خود را در داخل آن قرار داد. ساختار این تشک بادی به گونه ای می باشد که امکان استفاده از آن بر روی سطح آب نیز وجود دارد. چرا که بدنه غیر قابل نفوذ نسبت به آب و رطوبت می باشد که علاوه بر سطح آب در حاشیه استخر نیز مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند سطحی برای گرفتن حمام آفتاب باشد. 

در هر حالت حمل و نقل و جا به جایی تشک بادی گرد بزرگ اینتکس 68881 به راحتی صورت می گیرد و از آن جایی که وزن کمی دارد افراد را دچار مشکل نخواهد کرد. این تشک بادی در کم ترین زمان نیز راه اندازی می شود و قادر به حفظ باد داخل خود در مدت زمان طولانی می گردد. چرا که بدنه دارای دریچه به جهت باد کردن می باشد که این دریچه با مسدود شدن قادر به حفظ باد داخل خود می شود و این باد در داخل محفظ باقی می ماند. زمانی که علاقه مندان نیاز به تخلیه بدنه دارند می توانند بدنه را به وسیله پمپ های بادی که قدرت مکش دارند تخلیه کنند و یا با باز کردن دریچه به تدریج عامل تخلیه بدنه شوند. به این ترتیب بدنه به صورت تاشو در می آید و می توان آن را در ساک حمل قرار داد. خرید این محصول بی نظیر و منحصر به فرد تنها از فروشگاه مرکزی اینتکس صورت می گیرد.

نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 قطر 191 سانتی متر
 ارتفاع تشک 23 سانتی متر
 ارتفاع تا بالای تکیه گاه 51 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.7 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
 قابلیت استفاده بر روی آب
دارای تکیه گاه مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...