تشک بادی

تشک بادی کودک نارنجی اینتکس 66803

از {{model.count}}

66803

تعداد
نوع
670,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی کودک نارنجی اینتکس 66803 بهترین گزینه برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش چرا که وزن کمی دارد و به راحت ترین حالت ممکن راه اندازی و نصب می شود. به همین خاطر است که در تمامی مکان ها سازگاری لازم برای نصب و راه اندازی و استفاده را دارد و می تواند اوقات خوشی را برای افراد رقم بزند. ایمنی و داشتن شرایط استاندارد با استفاده از این تشک بادی سبب شده است که کودکان در محیط خارج از خانه نیز به خوابیدن بر روی سطح طبی و مواج بپردازند و در نتیجه دچار مشکل نشوند. بدنه از جنس با کیفیت تشکیل شده است که علاوه بر کیفیت بالا قابلیت های زیادی نیز نصیب آن شده است. 

قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت و ضد تعریق بودن که برای استفاده کودکان لازم و ضروری است می تواند سبب مهیا شدن بهترین موقعیت برای استراحت کودکان شود و در نتیجه پر استفاده و پر کاربرد می باشد و می تواند جزو ضروری ترین وسایل بادی و راحتی برای به کار گیری در موقعیت های مختلف باشد. این محصول در بسته بندی کوچک در حالت تاشو قرار می گیرد و می تواند به راحتی حمل و نقل و جا به جا شود. در نتیجه برترین نمونه از محصولات بادی است که استفاده کردن از آن موجب رضایت مخاطب می شود. خرید این محصول تنها از فروشگاه اینتکس انجام می شود.

نوعخانگی، سفری
 سنین 3 تا 10 سال
 طول 157 سانتی متر
 عرض 88 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ------
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
ابعاد بسته بندی: 28×21×9 سانتی متر
 دارای یک عدد بالش
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...