تشک بادی

تشک بادی کودک فانتزی 66802

از {{model.count}}

66802

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی کودک فانتزی 66802 دارای ساختاری جذاب و زیبا می باشد که ترکیبی از رنگبندی شاد و زیبا در آن به کار رفته است. این رنگبندی زیبا و خاص و فانتزی محصول را مناسب کودکان کرده است و سبب مورد توجه قرار گرفتن توسط افراد شده است. به این ترتیب می توان با خیالی آسوده آن را برای فرزندان خود تهیه کرد و ایجاد شوق و اشتیاق برای آن ها کرد. محصول کاربردی علاوه بر استفاده در منزل می تواند به عنوان یک محصول راحتی برای استفاده در مسافرت و گردش به کار گرفته شود تا در نتیجه در بیرون از خانه نیز بتوان موقعیت دلخواه کودکان را مهیا ساخت.

 با این وجود است که محصول پر کاربرد و منحصر به فرد است و جزو پر فروش ترین تشک های بادی برای بهره مندی کودکان در تمامی مکان ها می باشد. تشک بادی کودک فانتزی 66802 به همراه پتو مورد استفاده قرار می گیرد که بر روی آن طرح های فانتزی و چاپی قرار گرفته است. این طرح ها می تواند موجب جلب توجه شود و محصول را به مراتب زیبا تر سازد. بالش بادی سرخود نیز در بخشی از محصول ایجاد شده است که افراد را بی نیاز از بالش های دیگر می کند. خرید تشک بادی کودک فانتزی 66802 از نمایندگی اینتکس در سراسر کشور انجام می شود.

نوعخانگی و مسافرتی
تحمل وزن 65 کیلو گرم
 طول 152 سانتی متر
عرض 64  سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای کودک و نوزاد زیر 6 سال
دارای سطح مواج
دارای پتو و بالش سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...