تشک بادی

تشک بادی کودک آبی رنگ 66803

از {{model.count}}

66803

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی کودک آبی رنگ 66803 برترین نمونه از محصولات ضد حساسیتی است که برای بهره مندی از موقعیت دلخواه در خارج از خانه برای افراد طراحی و تولید شده است. این محصول را می توان با خیالی آسوده سفارش داد و مورد استفاده قرار داد و در موقعیت های مختلف از آن بهره مند شد. این محصول به دو رنگ ساخته شده است که به معرفی رنگ آبی آن اشاره داریم .کودکانی که تمایل به خرید این محصول دارند می توانند آن را به رنگ آبی خریداری کنند تا مورد علاقه آن ها باشد و در نتیجه بیش تر تمایل به استفاده از آن داشته باشند.

 تشک بادی کودک آبی رنگ 66803 از بهترین متریال تشکیل شده است و می تواند بر روی سطوح مختلف مورد استفاده قرار گیرد. به این ترتیب از رویه مواج و طبی این محصول به بهترین شکل استفاده می شود و می توان به راحتی اوقات خوشی را سپری کرد. این محصول مناسب استفاده در زمان خواب می باشد تا بتوان با خیالی آسوده مدت زمان طولانی را از آن استفاده کرد و در محیط خارج از خانه نیز آن را استفاده نمود. خرید تشک بادی کودک آبی رنگ 66803 تنها از نمایندگی محصولات بادی اینتکس انجام می شود و شامل قیمت مناسب نیز خواهند شد.

نوعخانگی، سفری
 سنین 3 تا 10 سال
 طول 157 سانتی متر
 عرض 88 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ------
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
ابعاد بسته بندی: 28×21×9 سانتی متر
 دارای یک عدد بالش
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...