تشک بادی

تشک بادی کمپینگ دو نفره 67999

از {{model.count}}

67999

تعداد
نوع
2,350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ دو نفره 67999 به دلیل داشتن خصوصیات منحصر به فرد مناسب استفاده در کمپینگ می باشد و شرایط خوبی را برای علاقه مندان ایجاد می سازد. این محصول از قیمت مناسب نیز برخوردار می باشد تا در نتیجه تمامی علاقه مندان شرایط پرداخت هزینه بابت خرید آن را داشته باشند. در نتیجه از سری محصولات لازم و ضروری است که با تمامی خصوصیات نرم بودن و طبی بودن آماده خرید علاقه مندان می باشد. تشک بادی ساختاری خاص و منحصر به فرد دارد و در واقع بی نقص و حرفه ای سبب به وجود آمدن بهترین موقعیت برای افراد می شود. محصول دارای بالش بادی سرخود نیز می باشد تا در نتیجه بتوان بدون همراه داشتن وسایل اضافه به استراحت و خواب مشغول شد. 

تاشو شدن بدنه و قابلیت راه اندازی آسان آن همگی سبب شده است که این محصول جزو پر فروش ترین و منحصر به فرد ترین محصولات بادی برای کمپینگ و کوهنوردی باشد و فضای کمی را در کوله مسافرت این افراد اشغال می کند. در نتیجه برترین نمونه از محصولات بادی می باشد که می توان به خرید آن اقدام کرد. رنگ بدنه نیز به گونه ای انتخاب شده است که در نظر افراد جذاب باشد و به عنوان یک محصول اسپرت برای آن ها مورد استفاده قرار گیرد. یک ساک حمل در زمان خرید به خریداران ارائه می شود که محل قرار دادن بدنه محصول می باشد و امکان حمل و نقل و جا به جایی آسان محصول را به دنبال دارد. کسانی که تمایل و قصد خرید تشک بادی کمپینگ دو نفره 67999 را دارند تنها می توانند با مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس اقدام به انتخاب محصول از دسته بندی مربوط به تشک بادی دو نفره کنند و در نهایت سفارش خود را ثبت نمایند.

نوع سفری
 تحمل وزن 272 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 ارتفاع 24 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها دارای سطح رویه مواج و ضد تعریق
 مناسب انواع سفر ها و چادر های مسافرتی
 دارای حجم و وزن بسیار کم
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

453 روز پیش

من واسه زیرانداز کیسه خواب خریدم ولی نرمه و میشه وقت کمپ زدن برای خواب هم ازش استفاده کرد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...