تشک بادی

تشک بادی کمپینگ تک نفره 67998

از {{model.count}}

67998

تعداد
نوع
1,250,000
1,150,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ تک نفره 67998 پر کاربرد ترین و محبوب ترین تشک بادی است که در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرد و می توان از داشتن آن لذت برد. این تشک مورد استفاده افرادی قرار می گیرد که در کمپینگ و کوهنوردی شرکت دارند و می بایست به خرید اسباب راحتی خود اقدام نمایند. به همین خاطر موقعیتی ایجاد می کند که مورد پسند است و می تواند برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد. تشک بادی کمپینگ تک نفره که برند و اصل می باشد از بهترین بدنه با جنس برزنتی تشکیل شده است که بر روی سطوح گوناگون قرار می گیرد و دچار آسیب نیز نمی شود و تنها برای به آرامش رسیدن افراد در میانه راه و در اقامت شب مورد استفاده قرار می گیرد.

 محصول مورد نظر را می توان به راحتی حمل و نقل نمود و با خود به همراه داشت تا در نتیجه بتوان در مکان های مختلف از آن استفاده کرد. وزن کم بدنه و تاشو بودن آن می تواند فضای کمی را اشغال کند و در واقع در کوله کوهنوردی و گردشگری افراد جای گیرد. به این ترتیب مشکلی برای به همراه داشتن سایر وسایل ضروری وجود نخواهد داشت و برای افراد تنها مزیت به دنبال دارد. نصب و راه اندازی آن نیز به ساده ترین صورت انجام می شود و تنها با داشتن یک پمپ باد می توان به سرعت محصول را برای استفاده آماده کرد. هر کس که تمایل و قصد سفارش خرید این محصول را دارد می تواند به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرد و خرید خود را نهایی کند.

نوع سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 189 سانتی متر
 عرض 72 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها دارای سطح رویه مواج و ضد تعریق
 مناسب انواع سفر ها و چادر های مسافرتی
 دارای حجم و وزن بسیار کم
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...