تشک بادی

تشک بادی کمجا اینتکس 66967

از {{model.count}}

66967

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمجا اینتکس 66967 از سری محصولات جدید اینتکس است که هم در منزل مورد استفاده قرار می گیرد و هم می توان آن را در مسافرت و گردش استفاده نمود. چرا که تمامی شرایط لازم برای استفاده در چنین موقعیت هایی را دارد و در نتیجه می تواند با رضایت کامل برای افراد بهترین موقعیت را ایجاد سازد. این تشک بادی بدنه ای کم جا و کاربردی دارد که می توان آن را در کنار سایر وسایل ضروری در مسافرت و گردش با خود به همراه داشت اما فضای کمی را اشغال کند و خللی در به همراه داشتن سایر وسایل ضروری ایجاد نشود. به همین خاطر است که برترین نمونه از محصولات بادی به دست می آید که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. این تشک بادی می تواند سطحی طبی و مواج برای خوابیدن طولانی مدت افراد باشد.

 این سطح بی نقص و حرفه ای است که برای استفاده تمامی رده های سنی کاربرد دارد. چرا که خصوصیات آن برای استفاده پوست های حساس در سنین پایین نیز مناسب می باشد و به راحتی نیاز آن ها را پاسخ خواهد داد. بهترین مکان برای استفاده از این محصول بی نظیر در داخل چادر مسافرتی می باشد که در این مکان می توان اوقات خوشی را ایجاد کرد و در واقع در داخل سرپناهی ایمن و استاندارد از سطحی طبی و راحتی جهت استراحت نیز برخوردار بود. به همین خاطر است که افراد نسبت به داشتن آن تمایل دارند و قصد خرید آن برای رفتن به مسافرت و گردش را پیدا کرده اند و با داشتن وزن کم و قابلیت راه اندازی آسان بهترین اوقات را به دست خواهند آورد. چنانچه قصد خرید تشک بادی کمجا اینتکس 66967 را دارید که در مسافرت و گردش از آن استفاده کنید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپباتری خور مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 قابلیت مکش باد توسط پمپ
 قابل استفاده در چادر های سفری
 قابل استفاده روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...