تشک بادی

تشک بادی نوجوان آبی اینتکس 66801

از {{model.count}}

66801

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی نوجوان آبی اینتکس 66801 با توجه به نیاز این رده سنی طراحی و تولید شده است و خصوصیات منحصر به فردی دارد به طوری که می توان با خیالی آسوده آن را مورد استفاده افراد قرار داد. طول عمر این تشک بادی به گونه ای است که افراد می توانند در طی سال های زیاد از داشتن آن بهره مند شوند و از وجود آن لذت ببرند. چرا که بدنه ای با کیفیت بالا دارد و سازگاری زیادی از خود نشان می دهد تا بتوان در موقعیت های مختلف نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را برای بهره مندی از بهترین موقعیت خریداری نمود. تشک بادی محصولی با رنگبندی جذاب می باشد که در این نمونه معرفی شده رنگ بدنه آبی بوده است. در نتیجه می توان آن را مناسب استفاده کودکان پسر در نظر گرفت که در منزل با اسباب اتاق خواب خود هماهنگ می کنند و از رنگبندی شاد و منحصر به فرد برخوردار می شوند.

 به این ترتیب کسانی که قصد خرید یک تشک بادی با خصوصیات منحصر به فرد را دارند تا با استفاده از آن دیگر نیازی به سایر وسایل نباشد می توانند این محصول را خریداری کرده و از آن لذت ببرند. راه اندازی تشک بادی نوجوان آبی اینتکس 66801 آسان می باشد و تنها با داشتن پمپ باد کار آن انجام می گردد. در نتیجه خرید یک پمپ باد نیز لازم و ضروری می باشد تا با داشتن محصولات بادی به سرعت بتوان آن ها را در موقعیت های مختلف راه اندازی نمود. رویه محصول جنس ضد حساسیت دارد تا در تمامی فصول سال افراد بتوانند بر روی آن اقامت داشته باشند و به خواب و یا استراحت بپردازند. مقاومت بدنه نیز در برابر وزن این رده سنی زیاد است و بدون مشکل و آسیب به بدنه قادر به استفاده از آن خواهند بود. چنانچه تمایل به خرید این محصول دارید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 75 کیلو گرم
 طول 160 سانتی متر
 عرض 90  سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای سنین زیر 13 سال
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، بالش بادی کودک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...