تشک بادی

تشک بادی مواج اینتکس 64758

از {{model.count}}

64758

تعداد
نوع
2,100,000
1,800,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی مواج اینتکس 64758 از بدنه ای با کیفیت تشکیل شده است که بخش های مختلف آن از مزیت نرمی و لطافت برخوردار می باشد. بدنه محصول از جنس پی وی سی برزنتی است که رویه آن از نوع مخمل بوده است و بخش های کناری از نوع طرح چرم می باشد. با توجه به این که محصول سازگار و منحصر به فرد می باشد افراد می توانند نسبت به خرید آن اقدام نمایند و با قیمت مناسب آن را داشته باشند. این نمونه از محصولات طبی و راحتی به جهت ایجاد سازگاری زیاد و داشتن طول عمر بالا مورد توجه قرار گرفته اند تا هم در منزل و هم در محیط هایی مانند باغ و ویلا مورد استفاده قرار گیرند. در زمان رفتن به گردش نیز افراد می توانند این محصول را در داخل چادر مسافرتی مورد استفاده قرار دهند و اوقات خوشی را ایجاد سازند.

 سطح طبی که به وسیله این محصول ایجاد شده است باعث احساس رضایت می شود و شرایط خوبی برای بهره مندی از یک سطح راحتی و طبی را مهیا می سازد. کمر و ستون فقرات به آرامش دلخواه می رسند و هیچ گونه مشکلی شامل حال استفاده کنندگان نخواهد شد. بدنه در حالت تاشو و خالی از باد در داخل ساک حمل قرار می گیرد و جا به جا می شود و در صورت حضور در موقعیت مناسب و در صورت نیاز به راحتی راه اندازی می شود. راه اندازی آن نیز به وسیله پمپ های باد صورت می گیرد و در زمان کم انجام می شود تا افراد بتوانند محل استراحت خود را در کم ترین زمان مهیا سازند. جهت سفارش و خرید هر یک از تشک های بادی از جمله تشک بادی مواج اینتکس 64758 به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کرده و آن را با پرداخت هزینه کم خریداری نمایید.

 نوعخانگی ، سفری ، روی آب
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...