تشک بادی

تشک بادی مناسب کمپینگ 68708

از {{model.count}}

68708

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی مناسب کمپینگ 68708 کم جا و تاشو است و در واقع مناسب ترین گزینه برای به همراه داشتن در کوهنوردی و گردش می باشد. در نتیجه فروش بالایی دارد و جزو محبوب ترین تشک های بادی است که در کمپینگ کاربرد زیادی دارد. سطح به وجود آمده توسط این محصول طبی و راحتی است و ساختاری مواج دارد تا بدن آرامش خود را داشته باشد و بتوان مدت زمان طولانی بر روی آن قرار گرفت و از داشتن آن لذت برد. این محصول به راحتی ابعاد کمی را به خود می گیرد و در واقع تاشو می شود. در این حالت می تواند فضای کمی را اشغال کند و به همراه افراد در ساک آن ها باشد و در صورت رسیدن به موقعیت مناسب راه اندازی شده و مورد استفاده قرار گیرد.

 تشک بادی مناسب کمپینگ 68708 تک نفره است و برای استفاده یک فرد ساخته شده است .افراد می توانند بر اساس توان بدنه نسبت به داشتن مقاومت در برابر فشار وزن نسبت به خرید آن اقدام کنند و آن را مورد استفاده قرار دهند. چرا که بدنه مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و در نتیجه مناسب استفاده افراد سنگین وزن نیز خواهد بود. به این ترتیب می توان با خیالی آسوده محصولی منحصر به فرد و خاص را مورد استفاده و خریداری قرار داد و از وجود آن بهره کافی را برد. از آن جایی که بدنه از جنس با کیفیت وینیل می باشد سازگاری زیادی در برابر برخورد و ضربه و ساییدگی از خود نشان می دهد و می تواند در طی سال های زیاد بدون مشکل مورد بهره برداری عده زیادی از افراد قرار گیرد. در صورت تمایل به خرید این نمونه از محصول بادی که برای رفتن به سفر و کوهنوردی لازم و ضروری می باشد همواره می توان به فروشگاه محصولات بادی اینتکس مراجعه نمود.

 نوعخانگی، سفری
تحمل وزن136 کیلو گرم
 طول183 سانتی متر
عرض76 سانتی متر
 ارتفاع10 سانتی متر
 جنس رویهوینیل
 جنس بخش کناریوینیل
 جنس کفوینیل دولایه
 پمپ
نوع پمپ-
ساک حمل
سایر ویژگی هادارای وزن بسیار مناسب
دارای سطح موج دار موازی
ضد تعریق
مناسب استفاده در تمام سفرها
ابعاد بسته بندی: 31 در 25 در 10 سانتی متر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...