تشک بادی

تشک بادی مسافرتی یک نفره 64756

از {{model.count}}

64756

تعداد
نوع
950,000
720,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی مسافرتی یک نفره 64756 یکی از کاربردی ترین محصولات بادی است که می توان از آن در مسافرت و گردش بهترین استفاده را انجام داد. این محصول تشکیل شده از یک بدنه مستطیلی شکل که ابعاد تک نفره دارد و به این ترتیب برای یک فرد مورد استفاده قرار می گیرد. در نتیجه می توان آن را به صورت شخصی مورد استفاده قرار داد و از وجود آن بهره مند شد. تشک بادی مسافرتی یک نفره رویه ای از جنس پی وی سی مخمل دارد. پی وی سی نوعی پلاستیک فشرده می باشد که در بهترین نوع خود در ساخت محصولات بادی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول رویه ای با این جنس دارد که از نوع مخمل می باشد و می تواند رضایت استفاده کنندگان را جلب کند. چرا که نرمی و لطافت ایجاد می کند و قادر به بهره مندی از شرایط دلخواه می باشد. 

تشک بادی محصولی مسافرتی است چرا که بدنه آن به راحتی تاشو می شود و در ساک حمل برای انتقال به محل های مختلف قرار می گیرد. در نتیجه حمل و نقل آن آسان خواهد شد و می توان به راحتی از وجود آن در مکانی دیگر بهره مند شد. تشک بادی مسافرتی یک نفره به آسانی راه اندازی می شود و راه اندازی آن به وسیله پمپ باد صورت می گیرد. از آن جایی که این محصول برای استفاده در فضای باز و در مسافرت استفاده می شود می توان از پمپ باد فندکی استفاده کرد تا در نهایت بتوان با اتصال به فندک خودرو محصول را راه اندازی نمود. به این ترتیب راه اندازی آن نیز به ساده ترین صورت ممکن انجام می شود. کسانی که تمایل به خرید تشک بادی مسافرتی یک نفره 64756 دارند تنها می توانند از طریق نمایندگی اینتکس اقدام نمایند.

نوعسفری
 تحمل وزن136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض76 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دولایه ضخیم
 پمپ-
 ظرفیت  1 نفر
ساک حمل-
سایر ویژگی هاسبک و قابل حمل
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
نصب آسان
بدنه ضد تعریق و ضد حساسیت
اقلام همراهبرچسب تعمیرات
174 روز پیش

ابعاد تشک در حالت جمع و تا شده را اگر قید کنید عالی میشه،

173 روز پیش

سلام وقت بخیر
یک باکس کوچک حدودا 20 سانتی داره با وزن حدود 2 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...