تشک بادی

تشک بادی مخمل اینتکس 64755

از {{model.count}}

64755

تعداد
نوع
2,500,000
2,300,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی مخمل اینتکس 64755 از سری محصولات اصل و اورجینال می باشد که با طول عمر و سازگاری بالا می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. تشک بادی از سری محصولات برند و اصل است که از بدنه ای با قابلیت های زیاد برخوردار می باشد. مهم ترین مزیتی که شامل این محصول شده است رویه مواج و طبی می باشد که مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است. در نتیجه می توان نسبت به استفاده کردن از این محصول در طی مدت زمان طولانی اقدام کرد. تشک بادی از بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی تشکیل شده است که رویه آن مخمل می باشد و بخش های کناری از جنس پی وی سی طرح چرم بوده است و بخش کف از جنس پی وی سی چند لایه می باشد.

 با توجه به رویه های منحصر به فرد گفته شده علاقه مندان می توانند آن را بر روی سطوح مختلف راه اندازی کنند و نسبت به استفاده کردن از آن بپردازند همچنین به دلیل وجود رویه مخمل لطافت زیادی ایجاد می شود که در نتیجه می توان کودکان را نیز ب روی این محصول قرار داد. متریال به کار رفته در این محصول بی نظیر سبب شده است که قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت بودن و ضد تعریق نصیب آن شوند تا در طولانی مدت و در فصول گرم سال افراد قادر به بهره برداری از این سطح طبی باشند. از این رو می توان با خیالی آسوده محصول دلخواهی را به دست آورد که دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا است و می توان در طی مدت زمان طولانی نسبت به داشتن آن اقدام کرد. افرادی که تمایل به داشتن تشک بادی مخمل اینتکس  64755 دارند می توانند در کم ترین زمان محصول را از داخل سایت فروشگاه اینتکس سفارش دهند و از آن بهره مند شوند.

نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 183 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها دارای لایه های فایبرتک
 دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 رویه مواج و ضد تعریق
 قابل استفاده روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...