تشک بادی

تشک بادی طبی یک نفره 64757

از {{model.count}}

64757

تعداد
نوع
1,080,000
850,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی طبی یک نفره 64757 با رویه با کیفیت و با دوام قادر به استفاده مداوم افراد می باشد و می توان از آن در موقعیت های مختلف و در مکان های گوناگون استفاده کرد. این تشک بادی رویه ای طبی دارد تا تمامی رده های سنی قادر به بهره مندی از آن باشند. به این ترتیب برای استفاده در شرایط گوناگون در نظر گرفته می شود و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. تشک بادی طبی یک نفره 64757 ظرفیت یک نفره دارد و بر این اساس میزان توانایی بدنه در برابر فشار وزن یک فرد تنظیم شده است. این میزان بسیار استاندارد و مناسب می باشد تا کسانی که سنگین وزن می باشند نیز قادر به بهره مندی از آن باشند و بتوانند اوقات خوشی را داشته باشند. از این تشک بادی در مسافرت و گردش استفاده های زیادی می شود و بدنه از سازگاری زیاد برخوردار است تا در نتیجه بتوان بر روی سطوح مختلف و یا در معرض اشعه آفتاب از آن بهره مند شد. 

تا زمانی که دریچه ای که برای باد شدن محصول در نظر گرفته شده است مسدود است باد بدنه به خارج از محصول نشت داده نمی شود اما زمانی که این بخش باز شود هوا به خارج نشت داده شده و میزان باد داخل بدنه کم می شود. به این ترتیب برای بهره مندی از این محصول منحصر به فرد همواره باید توجه به دریچه باد کردن بدنه داشت تا همواره مسدود باشد تا بدنه با استحکام بالا و اولیه خود مورد استفاده علاقه مندان قرار گیرد. هر یک از کسانی که قصد خرید تشک بادی طبی یک نفره 64757 را دارند می توانند به منظور خرید آسان به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کنند و از دسته بندی مربوط به تشک بادی محصول را سفارش دهند.

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ ندارد
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...