تشک بادی

تشک بادی دو نفره مجهز 68765

از {{model.count}}

68765

تعداد
نوع
2,300,000
1,945,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره مجهز 68765 از سری محصولاتی است که می تواند با ایجاد سازگاری و راحتی برای افراد بهترین مورد به جای استفاده از تشک و وسایل جاگیر باشد. جاگیر بودن وسایل همراه افراد سبب شده است که آن ها قادر به داشتن وسایل ضروری دیگر نباشند و در داخل ماشین فضای زیادی را برای رختخواب به همراه داشته باشند. اما با وجود تشک بادی دو نفره مجهز 68765 می توان محیطی کوچک را به آن اختصاص داد و آن را به صورت کم جا استفاده کرد. این تشک بادی دو نفره و بزرگ است و کاربرد زیادی دارد و سطح به وجود آمده توسط آن بزرگ می باشد. 

چنانچه تمایل به داشتن آن دارید بدنه تاشو و کم جا می شود و در داخل ساک قرار می گیرد. بنابراین فضای کمی اشغال می شود و مشکلی از بابت به همراه داشتن سایر وسایل مورد نیاز برای افراد در مسافرت را از بین می برد. با توجه به چنین مواردی علاقه مندان به داشتن این محصول همواره می توانند اوقات خوشی را داشته باشند و به راحتی به مکان های دور و نزدیک مسافرت کنند. همچنین می توانند تمامی وسایل مورد نیاز خود را نیز به همراه داشته باشند تا در صورت تمایل هر یک از آن ها را استفاده نمایند. خرید تشک بادی دو نفره مجهز 68765 از فروشگاه محصولات بادی اینتکس انجام می شود و می توان از کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب آن لذت برد.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپدستی مجزا
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...