تشک بادی

تشک بادی دونفره سبز اینتکس 66969

از {{model.count}}

66969

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی دونفره سبز اینتکس 66969 شرایطی را مهیا می کند که با داشتن آن می توان در فضای بیرون از خانه نیز بهترین اوقات را سپری کرد. این محصول سطحی طبی و مواج را ایجاد می کند که بر روی آن افراد قادر به کسب راحتی زیاد می باشند و می توانند تمامی شرایطی که در آن آرامش و راحتی دارند را به دست آورند. این تشک بادی رویه ای دارای بر آمدگی و فرورفتگی منظم دارد که در واقع به عنوان یک رویه مواج شناخته می شود و می تواند به عنوان یک محصول طبی معرفی شود. تمامی محصولاتی که قابلیت طبی بودن دارند رویه ای مواج دارند و در نتیجه می توان به وسیله آن بهترین اوقات را به وجود آورد. این محصول بی نظیر از بدنه ای با کیفیت برخوردار است که بخش های مختلف آن ایجاد سازگاری زیاد کرده است و می تواند به راحتی توجه عده زیادی را به خود جلب کند. 

رویه محصول که محل قرار گیری افراد می باشد از جنس پی وی سی برزنتی با نوع مخمل است که سازگاری زیادی دارد و نرمی و لطافت نیز به وسیله آن ایجاد شده است. این قسمت از محصول سبب ایجاد رضایت می شود و باعث استفاده از آن توسط کودکان می گردد. چرا که کودکان دارای پوست های حساس تر می باشند و محیطی که در آن به استراحت می پردازند نرم و لطیف می شود. در نتیجه تشک بادی دونفره سبز اینتکس 66969 تمامی موارد برای داشتن اوقات خوشایند را برای آن ها رقم می زند. به همین خاطر است که با وجود تمامی مزیت ها در این محصول افراد به سمت خرید آن کشیده می شوند و می توانند در محیط های مختلف به استفاده کردن از این محصول بپردازند. جهت سفارش و خرید این محصول بی نظیر به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کنید و آن را ثبت نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپباتری خور مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 قابلیت مکش باد توسط پمپ
 قابل استفاده در چادر های سفری
 قابل استفاده روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...