تشک بادی

تشک بادی بزرگ کمپینگ اینتکس 68799

از {{model.count}}

68799

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی بزرگ کمپینگ اینتکس 68799 بهترین محصولی است که می توان به وسیله آن در مسافرت و گردش بهترین اوقات را به دست آورد. این تشک بادی ظرفیت دو نفره دارد و از بدنه ای بزرگ برخوردار است تا بتوان راحت ترین حالت ممکن را به وسیله آن به دست آورد. در نتیجه بهترین نمونه از بهترین محصولات بادی می باشد که مناسب کمپینگ و کوهنوردی است و مطابق با این موارد سازگاری دارد. از این تشک بادی می توان استفاده های زیادی کرد و در منزل نیز آن را مورد استفاده قرار داد به طور کلی ساختار این محصول به گونه ای است که می توان آن را بر روی سطوح مختلف مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. تشک بادی بزرگ کمپینگ اینتکس 68799 رویه ای ضد حساسیت دارد تا تمامی افراد قادر به قرار گیری بر روی آن باشند. همچنین این محصول دارای قابلیت ضد تعریق می باشد تا بتوان در فصول گرم سال نیز برای خنک بودن محیط خواب از آن استفاده کرد و بهترین اوقات را به دست آورد.

 تشک بادی مدنظر بزرگ و جادار است و ظرفیت دو نفره دارد. در نتیجه سطحی بزرگ را ایجاد می کند تا دیگر نیازی به استفاده از وسایل راحتی دیگری وجود نداشته باشد. محصول مناسب استفاده خانواده است و برای اعضای یک خانواده مزیت های متعدد را به وجود می آورد. با این وجود است که تمایل افراد نسبت به داشتن این نمونه از محصولات بادی زیاد است و نسبت به داشتن آن برای استفاده در مسافرت و گردش اقدام می کنند. جهت سفارش و خرید این محصول بی نظیر از طریق سایت اینتکس به وب سایت فروشگاه اینتکس وارد شوید و به دسته بندی مربوط به تشک بادی کمپینگ مراجعه کرده و نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 ارتفاع 24 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...