تشک بادی

تشک بادی برای تعویض نوزاد 48422

از {{model.count}}

48422

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی برای تعویض نوزاد 48422 سری جدید محصولات بادی طراحی شده در شرکت اینتکس است که برای تعویض نوزادان بهترین گزینه محسوب می شود. چرا که محیطی که نوزاد بر روی آن قرار می گیرد باید بسیار راحت و طبی باشد که این تشک بادی از ساختاری مواج برخوردار است و می تواند راحتی زیادی را برای استفاده کنندگان ایجاد سازد. همچنین دارای قابلیت ضد حساسیت بوده است تا بدن حساس نوزادان در امنیت باشد و بتوان از وجود آن لذت برد. این محصول بدون ایجاد هیچ مشکلی برای رده سنی نوزاد کاربرد دارد و جزو ضروری ترین وسایل مورد نیاز نوزادان می باشد. به دلیل داشتن ساختاری حرفه ای و منحصر به فرد که دارای باله های بادی در دو طرف تشک بادی می باشد افراد می توانند از آن به عنوان تشک بادی بر روی سطح آب استفاده کنند و در محیط استخر ها از آن بهره مند باشند.

 چرا که ساختار تشکیل شده توسط این محصول به اندازه ای است که کودکان نیز قادر به بهره مندی از آن می باشند و می توانند بر روی ان به عنوان شناور بادی بر روی سطح آب قرار گیرند. تشک بادی برای تعویض نوزاد 48422 رنگبندی شادی دارد و می تواند میزان رضایت افراد را به خود جلب کند. در نتیجه یک نمونه از محصولات منحصر به فردی است که در شرایط گوناگون می توان به بهره برداری از آن اقدام نمود و از داشتن آن لذت برد. راه اندازی محصول نیز آسان می باشد و مانند تمامی محصولات بادی به وسیله داشتن پمپ باد راه اندازی خواهد شد. خرید تشک بادی برای تعویض نوزاد 48422 از فروشگاه اینتکس امکان پذیر است و از کیفیت اصل و قیمت بسیار مناسب برخوردار می باشد.

نوع مستطیلی
 طول 79 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 تحمل وزن 50 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپدارد
نوع پمپدستی سوزنی
 وزن 1 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب نوزادان و کودکان
 دارای باله های بادی در کناره ها
 قابل استفاده در انواع استخر ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...