تشک بادی

تشک بادی با پمپ باد پدالی سرخود 64760

از {{model.count}}

64760

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی با پمپ باد پدالی سرخود 64760 به گونه ای طراحی شده است که برای راه اندازی و استفاده از آن نیازی به داشتن وسایل اضافه نخواهد بود. در نتیجه می توان به راحتی آن را مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. این محصول دارای پمپ باد پدالی سرخود است که در داخل بدنه کار گذاشته شده است. اگر اطلاع دقیق در خصوص کارکرد پمپ باد پدالی ندارید باید بدانید که این وسیله کاربردی با فشار دادن پا بر روی پدال مانند فشار دادن پدال گاز خودرو شروع به تولید باد می کند و می تواند محصولات بادی را پر از باد کرده و راه اندازی نماید. در داخل این تشک بادی نیز چنین فرایندی رخ می دهد تا افراد دیگر پمپ باد به همراه نداشته باشند و از وسایل اضافی در امان باشند.

 پمپ پدالی سرخود در بخش بالایی محصول واقع شده است که افراد با فشار دادن پا بر روی این بخش از بدنه می توانند تولید باد را انجام دهند و بدنه را به سرعت پر از باد نمایند. از این رو در کم ترین زمان محصول آماده بهره برداری می شود و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. رویه مواج بدنه برای استراحت و خواب آماده شده است و دوام بدنه سبب شده است که محصول در مسافرت و گردش استفاده شود. در نتیجه می توان آن را با خود به همراه داشت و در صورت رسیدن به مکان مورد نظر نسبت به راه اندازی آسان آن اقدام نمود. با کسب اطلاعات بیش تر در زمینه تشک بادی با پمپ باد پدالی سرخود 64760 افراد می توانند با آگاهی کامل نسبت به خرید آن از فروشگاه محصولات بادی اینتکس اقدام کنند و محصول را با پرداخت هزینه کم خریداری نمایند.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپپدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 مناسب سفر های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...