تشک بادی

تشک بادی با بالش بادی اینتکس 64146

از {{model.count}}

64146

تعداد
نوع
2,980,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی با بالش بادی اینتکس 64146 طراحی زیبا و خاصی دارد که در عین سادگی توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است. در ساختار این محصول بدنه در بخش های مختلف از انواع رویه های گوناگون تشکیل شده است تا میزان سازگاری زیادی ایجاد گردد و بتوان با خیالی آسوده آن را در موقعیت های مختلف استفاده کرد. این بدنه به طور کلی از جنس پی وی سی برزنتی می باشد که دوام و طول عمر دارد و می تواند برای کسانی که به دنبال یک سطح طبی و راحتی هستند استفاده گردد. همین طور می توان این محصول را در مسافرت و گردش مورد استفاده و بهره برداری قرار داد تا دیگر نیازی به داشتن وسایل اضافه وجود نباشد. 

محصول مد نظر در بخش رویه بدنه ای با جنس پی وی سی برزنتی با رویه مخمل دارد که در کناره ها پی وی سی برزنتی طرح چرم می باشد و بخش کف که مهم ترین قسمت تشکیل دهنده تشک بادی است از پی وی سی برزنتی چند لایه تشکیل شده است تا بتوان به راحتی در موقعیت های مختلف آن را مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. تشک بادی با بالش بادی اینتکس 64146 رنگ مشکی دارد که مناسب کسانی است که به این رنگ تمایل دارند و به دنبال یک محصول ساده اما کاربردی می باشند تا در نتیجه بتوانند در مسافرت و گردش آن را به همراه داشته باشند.تمایل به داشتن این محصول به گونه ای است که گردشگران نیز از آن استفاده می کنند و به سرعت برای مهیا کردن محل خواب آن را راه اندازی می کنند. خرید تشک بادی با بالش بادی اینتکس 64146 تنها از فروشگاه اینتکس انجام می شود و محصولی اورجینال ارائه می گردد.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپبرقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...