تشک بادی

تشک بادی اینتکس پمپ و بالش طبی 64765

از {{model.count}}

64765

تعداد
نوع
2,300,000
1,810,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی اینتکس پمپ و بالش طبی 64765 دارای بدنه ای بزرگ و جادار می باشد که مناسب استفاده دو فرد به طور همزمان می باشد. بدنه تشکیل شده از جنس پی وی سی ضد حساسیت است که رویه آن از نوع مخمل می باشد و بخش های کناری ساخته شده از پی وی سی طرح چرم می باشند. بخش کف محصول به دلیل ارتباط با محیط بیرون و سطوح مختلف از لایه های زیاد تشکیل شده است و می تواند مقاومت لازم و کافی داشته باشد. به این ترتیب یک محصول بی نقص و حرفه ای بوده است که افراد زیادی نسبت به خرید آن اقدام می کنند. تشک بادی اینتکس طبی بدنه ای با رویه مواج دارد تا با بهترین شکل طبی بودن بدنه را نشان دهد. به همین خاطر است که در مسافرت و گردش مورد استفاده قرار می گیرد و به روش آسان نیز راه اندازی می گردد.

 این محصول مقاومت زیادی در برابر فشار وزن افراد دارد. همچنین می تواند هوای داخل خود را کنترل کند و فشار آن را ثابت نگه دارد. تا در نتیجه بتوان بدنه ای بدون آسیب داشت و از ترکیدن بدنه جلوگیری نمود. این محصول به راحتی توسط یک پمپ باد راه اندازی می شود که بهترین گزینه برای آن استفاده از پمپ باد فندکی می باشد که با اتصال به فندک خودرو راه اندازی خود را آغاز کرده و ادامه می دهد. داشتن طول عمر و سازگاری بالا در این محصول سبب شده است که افراد بتوانند با خیالی آسوده اوقات خوشی را به دست آورند و از داشتن آن لذت ببرند و بتوانند در موقعیت های مختلف به استراحت بپردازند. خرید تشک بادی اینتکس پمپ و بالش طبی 64765 از فروشگاه اینتکس صورت می گیرد.

نوعسفری
 تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دولایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپدستی
ساک حمل-
سایر ویژگی ها دارای سطح مواج و ضد تعریق
قابلیت تنظیم هوای داخل تخت خواب
دارای رویه مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...