تشک بادی

تشک بادی دو نفره طبی مدل CLASSIC DOWNY جدید

از {{model.count}}

intex 64759

تعداد
نوع
2,200,000
1,390,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی اینتکس دو نفره 64759 قابلیت داشتن سازگاری و طول عمر بالا را دارد و می تواند به بهترین شکل موقعیت دلخواهی برای استفاده کنندگان ایجاد سازد. این تشک بادی برترین نمونه از محصولات بادی اینتکس است که اصل و اورجینال بوده و دارای میزان مقاومت بالا در برابر عوامل گوناگون است. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. تشک بادی مد نظر برند و اصل است و از بدنه ای مواج تشکیل شده است تا دارای خصوصیات مثبت برای بهره مندی افراد باشد و بتوان از آن به عنوان یک سطح دائمی جهت استراحت و خواب بهره مند شد. تشک بادی بدنه ای با جنس پی وی سی برزنتی دارد که رویه ای مخمل آن را احاطه کرده است و ایجاد لطافت و نرمی می کند. در نتیجه بدون مشکل می توان بر روی آن قرار گرفت و از موقعیت به دست آمده نهایت بهره برداری را به میان آورد.

 تشک بادی اینتکس دو نفره 64759 بدنه ای به رنگ سورمه ای دارد و در واقع برای کسانی که تمایل و علاقه به داشتن این رنگ از محصولات را دارند مورد استفاده قرار می گیرد. وجود وزن کم و بدنه سبک سبب حمل و نقل محصول شده است تا افراد بتوانند آن را در موقعیت های مختلف مورد بهره برداری قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند. از این تشک بادی به عنوان برترین نمونه از محصولات بادی مسافرتی یاد می شود که می توان آن را با خود به همراه داشت و در کم ترین زمان و به راحتی به نصب آن اقدام نمود. تشک بادی اینتکس دو نفره 64759 دارای دریچه برای اتصال به پمپ باد می باشد که سبب مسدود شدن راه تخلیه باد نیز می گردد. تمامی این مزیت ها با خرید محصول از فروشگاه اینتکس به دست خواهد آمد.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-------------
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
قابل استفاده در خانه ، سفر و کمپینگ
تولید سال جدید میلادی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...